۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۷۲۳۶۷
حجت الاسلام مهدوی:

رسانه ها در زمینه مقدمه سازی اربعین رسالت خطیری بر دوش دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش آفرینی رسانه ها در عرصه های مختلف، گفت: امروز نیز همچون هر صحنه ای رسانه ها باید در مقدمه سازی اربعین نقش آفرین باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین لرستان با اشاره به نقش رسانه ها در هر زمینه ای گفت: در زمینه اربعین نیز رسانه ها باید مقدمه سازی لازم را به خوبی انجام دهند.

وی عنوان کرد: در راستای اطلاع رسانی و مقدمه سازی نیز ضروری است که شبکه‌های اطلاع‌رسانی اربعین حسینی در فضای مجازی نیز راه اندازی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بر ضرورت تقویت جنبه‌های سنتی و سالم‌سازی عزاداری در مراسم پیاده روی اربعین تأکید کرد و گفت: این مهم از وظایف خطیر کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی لرستان است.

وی در ادامه اظهار داشت: صدور مجوز برای موکب‌های فرهنگی در استان از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات و تهیه محصولات فرهنگی متناسب با اربعین توسط اداره‌‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حضور طلاب لرستانی در مراسم پیاده روی اربعین

حجت الاسلام مهدوی بر ضرورت حضور طلاب و استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب لرستانی در مراسم پیاده روی اربعین تأکید و خاطرنشان کرد: سال گذشته 20 طلبه لرستانی به صورت جهادی و با هدف تبیین و ترویج اهداف قیام اربعین در مراسم پیاده روی اربعین حسینی حضور داشتند.

وی یادآور شد: کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین از مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، رییس صدا و سیما، معاون سپاه، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج طلاب، بنیاد شهید، شهرداری، کانون مداحان، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مسیول ستاد بازسازی عتبات و عالیات تشکیل شده است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات