۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۷۲۴۵۱
حجت الاسلام شاهیوندی:

برنامه های اوقات فراغت باید در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد

رییس تبلیغات اسلامی دلفان جنگ نرم را جنگ باورها، عقل ها، اخلاق و انحرافات عنوان کرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت باید در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.
اوقات فراغت

حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه هم اکنون پایگاه های اوقات فراغت در حال فعالیت هستند، بیان داشت: برنامه های اجرای در این ایام باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت باید راهگشا، زمینه ساز و بستری برای تعالی و نشاط و شادابی جوانان و نوجوانان باشد، افزود: دستگاه های اجرایی به ‌ویژه دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند در این زمینه برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی عین کار فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

وی در ادامه بیان داشت: مسؤولان فرهنگی و برنامه ریزان باید شیوه های منطقی و استاندارد برای پرکردن اوقات فراغت در پیش بگیرند و از شیوه های فردی و سلیقه ای که اغلب غیر مؤثر هستند، دوری کنند.

حجت‌الاسلام با اشاره به اینکه جنگ نرم در جامعه امروز جنگ باورها، عقل ها، اخلاق و انحرافات است، اظهار داشت: از این رو برنامه های اوقات فراغت باید در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

وی تأکید کرد: آنچه برنامه ریزان دربحث اوقات فراغت باید مورد توجه داشته باشند این است که شرایط امروز و نسل جوان امروز متفاوت با گذشته است، بنابراین باید در برنامه ریزی ها به این مهم توجه ویژه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام شاهیوندی اوقات فراغت را فرصتی برای پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: در این زمان باید به خوبی برنامه ریزی شود و برنامه های خوب و علمی در نظر گرفته شود و این برنامه ها در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات