۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۷۲۵۰۴
فرمانده هوانیروز ارتش:

هوانیروز برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی کامل دارد

سرتیپ قربانی با اشاره به آمادگی کامل هوانیروز برای مقابله با هرگونه تهدید، گفت: هر دشمنی که بخواهد با چشم چپ به کشور عزیزمان نگاه کند، باید بداند که ما در رکاب ولایت، آماده‌ هستیم از جان خود بگذریم.
یوسفعلی قربانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ یوسفعلی قربانی فرمانده هوانیروز ارتش که پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت سالروز عملیات مرصاد سخنرانی می‌کرد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از انقلاب اسلامی در کنار امام و رهبری بوده و اکنون در رکاب ولایت سرافراز و سربلند است.

وی در ادامه با بیان این‌که امروز هوانیروز در یک جایگاه ویژه قرار دارد، افزود: ما مانند مردم در رکاب ولایت هستیم چراکه مطیع امر ولایت بودن ولایتمداری اساسی‌تری اصل کار ما است و این امر بر همه رزمندگان و مردم واجب است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت بسیار زیاد هوانیروز و با بیان اینکه هوانیروز می‌تواند برای نظام آبرو کسب کند، خاطرنشان کرد: هوانیروز در کنار ولایت گوش به فرمان ولایت است.

وی با بیان این‌که هوانیروز هم‌اکنون از قدرتمندترین نیروهای غرب آسیا و منطقه خاورمیانه است، راهبرد سیاسی هوانیروز را آمادگی کامل در برابر هر تهدیدی عنوان و بر توانایی در انجام هرگونه عملیات در این زمینه تأکید کرد.

قربانی گفت: امروز دشمنان برای ما نقشه می‌کشند و ما را تهدید می‌کنند اما ما شب برای آنها بازی جنگ انجام می‌دهیم بدون این‌که خود آنها بفهمند.

وی با اشاره به آمادگی بسیار مطلوب هوانیروز در بحث رزم و تجهیزات نظامی همچون موشک‌ها و سلاح‌های مختلف، اظهار داشت: هوانیروز به عنوان یک بازوی قدرتمند برای نظام انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که ما برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی کامل داریم، خاطرنشان کرد: هر دشمنی که بخواهد با چشم چپ به کشور عزیزمان نگاه کند، باید بداند که ما در رکاب ولایت، آماده‌ هستیم از جان خود بگذریم./920/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات