۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۷۲۵۲۲
آیت الله طه محمدی:

به جای صرف هزینه های میلیاردی به دنبال اشتغال جوانان و ازدواج آن ها باشیم

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همان کاری که خودروی گران قیمت انجام می دهد را خودرو ارزان قیمت نیز می تواند انجام دهد چه بهتر است که با پول خودروهای میلیاردی که در سطح شهر همدان هستند برای چندهزار دختر فقیر جهیزیه خرید و شرایط ازدواج آن ها را فراهم کنیم.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت‌ الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به توجه به هم نوعان اشاره کرد و گفت: مسلمانان باید همیشه به فکر همنوع خود باشند.

آیت الله طه محمدی جلوگیری از اسراف را امری واجب توصیف کرد و اظهار داشت: همان طور که قران می فرماید بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید، استفاده بیش از نیاز انسان از امکانات، زندگی انسان را تباه می کند.

وی استفاده از وسایل شخصی را خارج از این موضوع ندانست و گفت: همان کاری که خودروی گران قیمت انجام می دهد را خودرو ارزان قیمت نیز می تواند انجام دهد چه بهتر است که با پول خودروهای میلیاردی که در سطح شهر همدان هستند برای چندهزار دختر فقیر جهیزیه خرید و شرایط ازدواج آن ها را فراهم کنیم.

امام جمعه همدان به لزوم استفاده صحیح از بودجه های دریافتی تاکید کرد و خاطر نشان کرد: با وجود سالن های چند هزار نفری در همدان باز هم شاهد ساخت سالنی با ظرفیت دو هزار نفر هستیم که در شرایط فعلی این کار به صلاح نیست.

وی افزود: به جای ساخت سالن هایی که در طول سال از آن استفاده نمی شود باید به دنبال ایجاد کارخانه و رفع مشکلات بیکاری در همدان و اشتغال جوانان باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به حضور سردار سلیمانی در همدان اشاره کرد و تصریح کرد: سخنان قاطعانه سردار عزیز ما بازتاب جهانی داشت و ایشان به ترامپ گفت اگر آمریکا سرجای خود ننشیند منافع او در تمام دنیا به خطر خواهد افتاد.

وی با بیان این که آمریکا توانایی حمله به ایران را ندارد عنوان کرد: این ها اگر می توانستند حتما دست به کار می شدند اما قطعا هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

آیت الله طه محمدی خطاب به مسؤولان استان یاد آور شد: مسؤولان باید با تمام توان در مسیر حل مشکلات اقتصادی جامعه قدم بردارند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات