۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۷۲۸۱۰
استاد حوزه علمیه:

دشمنان به دنبال ایجاد گسست در نظام اسلامی هستند

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، گفت: دشمنان به دنبال خدشه‌دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد گسست در دین و کشور ما هستند.
حجت الاسلام بداریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مجید بداریه، استاد حوزه علمیه، امروز در دیدار با بسیجیان شهرستان مانه و سملقان، با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان حتی لحظه‌ای از توطئه‌چینی و دشمنی نسبت به نظام اسلامی غافل نشده‌اند، افزود: در دهه نخست انقلاب در پی اقدامات دشمن، با توطئه گروهک‌های مسلح، سازمان‌یافته و هدایت‌شده از بیرون مرزها و پس از آن با تجاوز رژیم بعث عراق با حمایت ابرقدرت‌های شرقی و غربی آن روز مواجه شدیم.

وی اظهار کرد: در آن زمان با توجه به وقوع انقلاب قابلیت‌های نهادهای رسمی نظامی در حد اندکی بود؛ اما این بسیج بود که با پیوستن به این نیروها توانست حماسه‌های بزرگ دفاع مقدس را بیافریند.

حجت‌الاسلام بداریه خاطرنشان کرد: اسطوره‌های تاریخی ملت چون حسین فهمیده که از میان هزاران فهمیده شاید یکی را می‌شناسیم، از دل بسیج در گوشه و کنار جبهه‌ها ظهور یافتند تا این عظمت و حیثیت را برای ملت ایران فراهم آورند.

وی تصریح کرد: امروز باید هوشیار بود و فریب تجملات دشمن را نخوریم و در دام گسترده آنان گرفتار نشویم تا با نیروی ایمان بتوانیم در مقابل تهاجمات آنان مقاومت کنیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، گفت: دشمنان به دنبال خدشه‌دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد گسست در دین و کشور ما هستند.

حجت‌الاسلام بداریه با اشاره به ضرورت ارتقای بعد معنوی و بصیرتی افراد برای مقابله با نقشه‌های دشمنان، گفت: همه نهادهای دینی و فرهنگی باید برای رشد معارف دینی و باورهای اصیل اسلامی و انقلابی در جامعه بسیج شوند./9314/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات