۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۷۲۸۸۸

۲۴ مردادماه؛ آغاز دوره اختبار و تثبیت پذیرش شدگان مدرسه صاحب الزمان ماهشهر

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر گفت: دوره اختبار و تثبیت برای ورودی های جدید مدرسه از ۲۴ مردادماه آغاز می شود.
دوره اختبار و تثبیت

حجت الاسلام علی پوردشتی، معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ویژه مبلغین مدارس عنوان داشت: این دوره ویژه طلابی است که در مدارس آموزش و پرورش شهرستان به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، اظهار داشت: هم اکنون مراحل پذیرش، اختبار و تثبیت را در کنار دوره آموزشی حفظ قرآن مجید به عنوان فعالیت های تابستانه در سرفصل فعالیت ها گنجاندیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دوره آموزش حفظ قرآن دو ماهه است، افزود: این دوره آموزشی با همکاری مؤسسه قرآنی بیت الاحزان در حال برگزاری بوده و در خلال آن کودکان 4 جزء از قرآن کریم را حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام پوردشتی در ادامه پیرامون پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: پذیرش ما از میان دارندگان مدرک سیکل است، در آزمون ورودی حوزه 10 تا 12 نفر قبول و در ادامه 8 نفر جذب شدند اما جذب نهایی پس از مصاحبه های اختصاصی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پذیرش تعداد طلبه برای سال تحصیلی جدید با سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است، گفت: دوره اختبار و تثبیت برای ورودی های جدید از 24 مردادماه آغاز می شود که براین اساس دوره اختبار از 24 مردادماه تا 4 شهریور ادامه خواهد داشت و دوره تثبیت از 4 شهریورماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات