۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۷۲۸۹۹
اسکندری:

دانشگاه آزاد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک نهاد ماندگاری است که به آحاد مردم خدمت رسانی می‌کند، گفت: دانشگاه آزاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
اسکندری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» که در ساختمان فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد، گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این مهم رسالت عظیمی را متوجه پیش قراولان عرصه جنگ نرم یعنی رسانه‌ها می‌کند.

وی افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم قلمداد می‌شود از این رو دشمنان با همه وجود تلاش می‌کنند تا دستاوردهای انقلاب را زیر سوال برده و مردم را نسبت به انقلاب ناامید کنند.

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی هدف از برگزاری این همایش بین‌المللی را بررسی دستاوردهای انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب رشد و بالندگی در آموزش عالی است.

اسکندری دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد: در حال حاضر بیش از دومیلیون نفر در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت علمی و پژوهشی دارند از این رو به عقیده بنده دانشگاه آزاد مهم‌ترین نهاد برای بررسی دستواردهای انقلاب به شمار می‌رود.

وی در پایان با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک نهاد ماندگاری است که به آحاد مردم خدمت رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد یک نهاد مردم نهاد است که می‌تواند در نهایت انصاف و صداقت به بررسی دستاوردهای انقلاب بپردازد./813/پ203/ب1

ارسال نظرات