۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۷۲۹۲۸
حجت الاسلام گودرزی:

امتحانات ارتقایی در مدرسه علمیه امام صادق بروجرد برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد از برگزاری آزمون ارتقایی در حوزه خبر داد و گفت: این آزمون با رقابت ۱۰ نفر از طلاب تیزهوش و با استعداد این مدرسه برگزار می شود.
آزمون

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری امتحانات ارتقایی در این مدرسه خبر داد و بیان داشت: این امتحانات بین طلاب ممتاز و تیزهوش حوزه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امتحانات ارتقایی 15 مرداد ماه جاری در مدرسه علمیه برادران امام صادق(ع) بروجرد برگزار می شود، افزود: در این آزمون طلابی که دارای 16 به بالا باشند می توانند شرکت کنند.

حجت الاسلام گودرزی در ادامه یادآور شد: طلاب در این آزمون از پیش دروس یک پایه بالاتر را مطالعه کرده و در آزمون شرکت می کنند و در صورت قبولی می توانند در یک پایه بالاتر در سال تحصیلی جدید به تحصیل خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه 10 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد شرایط شرکت در آزمون ارتقایی حوزه را دارند، گفت: این طلاب باید موفق به کسب نمره بالای 16 شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد خاطرنشان کرد: آزمونی نیز بین طلابی که به هر دلیلی از امتحانات خرداد ماه جامانده و یا قبول نشده اند برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این آزمون فرصتی است برای اینکه طلبه هایی که برگه سفید در امتحانات خرداد تحویل داده اند و یا نمره زیر 12 کسب کرده اند، با شرکت در این آزمون می توانند یک بار دیگر توانایی خود را محک بزنند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات