۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۷۲۹۸۴
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان:

مسؤولان، اردوهای جهادی را ببینند

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه نیازمند جهاد اقتصادی هستیم، گفت: مسؤولان اردوهای جهادی را ببینند و بدانند که با کار اداری نمی توان به مقابله با دشمن پرداخت.
شفیعی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان، شامگاه گذشته در مراسم رونمایی از کتاب جهادگران آتش به اختیار که در دفتر خبرگزاری تسنیم در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده ای کاملا دینی است، اظهار داشت: هنر امام راحل در روزگار اعلام پایان پذیری تاریخ دین، یک حرکت عظیم دینی را با اتکا به آموزه های دینی و غیرالتقاطی آغاز کرد و به ثمر رساند.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه جنگ نرم در پی از بین بردن مشروعیت مفاهیم دینی و ناپسند جلوه دادن آنها از قبیل امر به معروف و نهی از منکر و حجاب است، تصریح کرد: حجم استفاده گسترده غرب از واژه تروریسم برای از اعتبار انداختن مفاهیم اساسی اسلام از قبیل جهاد و معرفی مسلمانان به عنوان تروریست در خور توجه است.

این مقام مسؤول افزود: پایداری بر استفاده از گفتمان انقلابی و واژه های انقلابی در جامعه تفسیر شود چرا که دشمنان به دنبال گرفتن هویت دینی و ملی ما است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه نیازمند جهاد اقتصادی هستیم، ادامه داد: در عرصه اقتصاد بدون روحیه جهادی نمی توان پیش رفت و کار انجام داد حال آنکه دشمن و برخی ها در داخل از تحریم ها، هیولا درست کرده و در ذهن مردم جا انداختند.

وی گفت: مسؤولان اردوهای جهادی را ببینند و بدانند که با کار اداری نمی توان به مقابله با دشمن پرداخت.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان یادآور شد که انقلابی گری به معنای آن است که در رکاب انقلاب بوده و منافع شخصی در نظر گرفته نشود.

این مقام مسؤول خطاب به مسؤولان گفت: امیتازهایتان را کنار بگذارید و در اوضاع کنونی با مردم باشید که قطعا این همراهی سبب تقویت روحیه و دلگرمی مردم می شود./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات