۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۷۲۹۸۹
کارشناس مذهبی رسانه ملی:

ایستادگی در برابر طاغوت های اقتصادی مهمترین نیاز کشور است

حجت ‌الاسلام حیدری کاشانی، ایستادگی در برابر طاغوت های اقتصادی را از مهمترین نیازهای روز جامعه بیان کرد و گفت: انقلابی که توان دشمن شناسی و دشمن ستیزی نداشته باشد، به شکست ختم می شود.
حجت ‌الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی، کارشناس مذهبی رسانه ملی، پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی فرهنگیان این استان در قالب سلسله نشستهای طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با عنوان «انقلابی گری؛ بایدها و نبایدها»، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از مهمترین ارکان انقلابی گری دانست و افزود: انقلابی که توان دشمن شناسی و دشمن ستیزی نداشته باشد، به شکست ختم می شود.

وی با تأکید بر اینکه هر زمانه ای یک شیطان بزرگ دارد که باید او را خوب بشناسیم و در مقابل او خوب بایستیم و این لازمه عزت و سربلندی است، ادامه داد: در روزهای نخستین شکل گیری انقلاب توانستیم دست ایادی شیطان بزرگ را در کشور کوتاه کنیم و امروز نیز که در دهه چهارم انقلاب قرار داریم توانستیم شیطان بزرگ را از منطقه بیرون برانیم اما هنوز با نابودی کامل او فاصله داریم که ان شاءالله به زودی محقق خواهد شد.

حجت ‌الاسلام حیدری کاشانی، حرکت در مسیر حجت خدا را لازمه غلبه بر شیطان دانست و افزود: هر امتی در معیت رهبر ایمانی خود صبوری و بردباری نشان دهد، در نهایت پیروز می شود و این وعده حق تعالی است.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور خاطرنشان کرد: اگر مردم در کنار ولایت فقیه، استواری و استقامت ایمانی از خود نشان دهند، به یقین امداد الهی نیز به کمک آنها خواهد آمد و بر مشکلات پیروز خواهند شد.

کارشناس مذهبی رسانه ملی، حرکت در مسیر ولایت فقیه را وجه مشترک تمام وصیت نامه شهدا بیان کرد و گفت: فراز و نشیب لازمه انتخاب شدن است؛ جامعه ای که می خواهد زمینه ساز ظهور شود، باید از امتحانات سربلند بیرون بیاید.

وی، ایستادگی در برابر طاغوت های اقتصادی را از مهمترین نیازهای روز جامعه بیان کرد و افزود: بررسی شرایط قارون به عنوان نماد طاغوت اقتصادی در شرایط کنونی کشور لازم و ضروری است؛ سردمداران طاغوت اقتصادی به هیچ چیز پایبند نیستند و برای رسیدن به خواسته های مادی خود دست به هر اقدامی می زنند همان طور که قارون چنان در امور اقتصادی محو شد که به ولی خدا تهمت ناروا زد.

کارشناس مباحث فرهنگ مهدوی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال آن است که نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، ابراز کرد: طاغوت رسانه ای مهمترین ابزار دشمن برای شبهه افکنی در بین افراد جامعه است؛ دشمن به دنبال آن است با ایجاد فضای رسانه ای کاذب به خواسته های خود برسد و نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد.

حجت ‌الاسلام حیدری کاشانی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال شبیخون فرهنگی و پروژه نفوذ است، ادامه داد: این خطرناک ترین طاغوتی است که هر نظام اسلامی را تهدید می کند؛ نفوذ و شبیخون فرهنگی در شرایط کنونی انقلاب یعنی یک ایرانی با فکر آمریکایی و این بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد فرهنگ پوچ خود را به خورد مردم دهد، اظهار کرد: دشمن می خواهد با انجام پروژه نفوذ به درون انقلاب ورود کند که در بین هم توانسته بخشی از مسؤولان نظام را با خود همراه سازد./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات