۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۷۳۰۴۴

برگزاری کلاس های مهارتی و اعتقادی ویژه طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی از برگزاری کلاس های مهارتی و اعتقادی برای طلاب در تابستان خبر داد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول

حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه براي طلاب گذراننده مراحل مقدماتی بحث آشنایی با فرق به ویژه فرقه احمدبن الحسن یمانی را برگزار کردیم، اظهار داشت: برخی طلاب به مشهدمقدس جهت شرکت در طرح ولایت و بینش مطهر اعزام شدند ضمن اینکه در مشهدمقدس دوره های مشاوره ویژه طلاب مجرد پیرامون ازدواج به مدت 15 روز برگزار شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه کلاس های مهارتی و اعتقادی در مدرسه برای عموم طلبه ها در تابستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: کلاس های مهارتی در قالب خوشنویسی و خطاطی(خط ریز و درشت)، آموزش مکالمه زبان انگلیسی و عربی و دوره علمی در سه بخش اصول، فقه و کلام، رایانه، آشنایی با ساختار تألیف پایان نامه و مقاله و روش سخنوری و کلاس داری است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بخش اصول، فقه و کلام در موضوع شناسی و مکتب شناسی است، گفت: کارهایی پیرامون حجره های طلاب برگزار شده است و در رابطه با دوره تثبیت از آنجا که زمان برگزاری را مدیریت استان مشخص می کند، هنوز در مدرسه برگزار نشده است.

حجت الاسلام خاکی عنوان داشت: نام نویسی دوره های فرهنگی و هنری و علمی از اول تا پایان تیرماه بود ضمن اینکه نام نویسی برای دوره های آموزشی در خردادماه صورت گرفت.

وی یادآور شد که دوره های برگزار شده همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره خواهد بود./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات