۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۷۳۱۲۲

آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود

نهمین دوره آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در شش رشته علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی و فقه جزایی برگزار می شود.
دانشگاه رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آزمون دکتری تخصصی دانشگاه رضوی روزهای پنج شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم مردادماه در دانشگاه علوم اسلامی واقع در صحن هدایت برگزار می شود.
نهمین دوره آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در شش رشته علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی و فقه جزایی به مدت 120دقیقه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی فر در خصوص شرکت کنندگان در آزمون دکتری تخصصی گفت: 350 نفر در شش رشته آزمون دکتری دانشگاه رضوی ثبت نام کرده اند که آزمون در دوبخش عمومی و تخصصی برگزار می شود.

وی افزود: سوالات آزمون تخصصی به صورت تشریحی در روز پنج شنبه و سوالات عمومی در روز جمعه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که 73 نفر در رشته علوم قرآن و حدیث، 73 نفر رشته حقوق خصوصی، 66 نفر در رشته حقوق جزا، 32 نفر در شته فلسفه و کلام، 50 نفر در رشته فقه جزایی و 56 نفر در رشته حقوق بین الملل ثبت نام کرده اند.

مسؤول گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در خصوص اعلام نتایج دوره دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی اذعان کرد: نتایج این آزمون در آذر ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و در صورت قبولی داوطلبان در آزمون کتبی به مصاحبه دعوت خواهند شد که کلاس های این دوره در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد./861/پ203/ب1

ارسال نظرات