۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۷۳۱۴۹

جذب طلبه وظیفه در آموزش و پرورش قم

اداره کل آموزش و پرورش استان قم برای سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ طلبه وظیفه جذب می‌کند.
طلبه وظیفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در راستای اجرای بخشنامه شماره 16/710 مورخ 7/5/1397 وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان قم برای سال تحصیلی 98-1397 طلبه وظیفه جذب می‌کند.

مهدی خادمی جمکرانی، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم، با بیان اینکه طلاب علاقمند می‌توانند دوره نظام وظیفه خود را در آموزش و پرورش سپری کنند، گفت: طلاب متقاضی با مراجعه به اطلاعیه مربوطه و یا مراجعه به اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان تا تاریخ 1397/5/25 و آگاهی از شرایط، ثبت نام نمایند.

خادمی افزود: علاقمندانی که پس از ثبت نام و طی مراحل اداری ،کسب امتیازات لازم و قبولی در مرحله گزینش به عنوان طلبه وظیفه در آموزش و پرورش به کار گرفته خواهند شد به منظور استفاده دانش آموزان مناطق محروم و روستایی از ظرفیت و توانمندی طلاب،در مناطق روستایی و مناطق خلجستان،کهک و جعفرآباد به انجام فعالیت های پرورشی و فرهنگی خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: خدمت در آموزش و پرورش 24 ماه است که در صورت تائید احتساب کسر خدمت، هرگونه کسری آن بعد از صدور حکم اعزام و شروع به خدمت و طی نمودن 18ماه خدمت در آموزش و پرورش قابل محاسبه و اقدام می باشد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات