۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۵۷۳۱۸۷
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد:

تعطیلی در مدارس علمیه معنا ندارد

مدیر مدرسه علمیه برادران نورآباد با اشاره به فعالیت علمی و تبلیغی طلاب در ایام تابستان و بهره مندی از ظرفیت حداکثری طلاب توانمند در عرصه ارتقای سطح علمی طلبه ها و تقویت معنویت در جامعه، گفت: تعطیلی در مدارس علمیه معنا ندارد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام فرزاد سیدیان، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به ظرفیت تحصیلی و تبلیغی ایام تابستان با توجه به اوقات فراغت طلاب اشاره کرد و بیان داشت: غنی سازی این اوقات برای طلاب بخشی از آن به عهده مدرسه علمیه است.

وی افزود: برای ارتقای سطح علمی و تبلیغی طلاب مدارس علمیه باید در ایام اوقات فراغت برای طلبه ها برنامه های علمی و تبلیغی در نظر بگیرند و از ظرفیت اساتید حوزه در این زمینه بهره مند شوند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد با اشاره به وجود طلاب توانمند در عرصه تحصیل و تبلیغ خاطرنشان کرد: در برگزاری دوره های آموزشی در ایام تابستان نیز می توان از توانمندی و ظرفیت این افراد استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت طلاب مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد داشت: 15 نفر از طلاب توانمند این مدرسه علمیه در پایگاه های اوقات فراغت در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی بین نسل جوان و نوجوان فعالیت دارند.

حجت الاسلام سیدیان در ادامه بیان داشت: از ظرفیت تبلیغی دیگر طلاب مبلغ در مناطق روستایی و در کانون مساجد استفاده می شود و حضور مبلغان لازمه روشنگری و پاسخگویی به موقع به سؤالات و شبهات نسل جوان است.

وی به برگزاری کلاس های حفظ قرآن و جوشکاری در شهرستان نورآباد اشاره کرد و گفت: از ظرفیت طلاب مبلغ در این کلاس ها استفاده می شود و در کلاس های جوشکاری نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه ای شهرستان و بهره مندی از ظرفیت طلاب توانمند این کلاس نیز دایر است.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد با بیان اینکه در مدارس علمیه تعطیلی معنا ندارد، تصریح کرد: در این ایام که میزان دروس طلاب سبک تر بوده و با توجه به بیکاری طلبه ها همواره برنامه هایی برای بهره مندی از ظرفیت تبلیغی و  توانمندی طلبه ها در نظر گرفته می شود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات