۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۷۳۲۰۵
امام جمعه موقت بیرجند:

خانواده‌ها می‌توانند آرامش را به جامعه تزریق کنند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خانواده‌ها می‌توانند آرامش را به جامعه تزریق کنند، گفت: آرامش را باید در خانواده جستجو کرد؛ زیرا این آرامش در زندگی فردی و اجتماعی تأثیر بسیاری دارد.
حجت الاسلام مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند عصر امروز در مراسم اختتامیه دوره بصیرت افزایی ویژه خانواده‌های مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند اظهار داشت: خانواده سالم نقش مهمی در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد و مردان و زنان در یک خانواده سالم می‌توانند به‌خوبی نقش خود را ایفا کنند.

وی گفت: اگر خانواده‌ای مشکل داشته باشد این مشکلات خود را در زندگی فردی و اجتماعی اشخاص نشان می‌دهد؛ به همین دلیل باید در بحث کانون گرم خانواده‌ها بیش از بیش سرمایه‌گذاری شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه قرآن تأکید بسیاری بر خانواده دارد، افزود: در مرحله نخست خود خانواده‌ها باید برای ایجاد کانون گرم سرمایه‌گذاری کنند.

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین امتیاز ما مسأله خانواده است و توجه نکردن به خانواده سبب فروپاشی و ازهم‌گسیختگی خانواده‌ها می‌شود؛ لذا نباید تحت تأثیر زندگی غربی قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها آرامش را می‌توانند به جامعه تزریق کنند، ادامه داد: آرامش را باید در خانواده جستجو کرد؛ این آرامش در زندگی فردی و اجتماعی تأثیر بسیاری دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه همه چیز به کانون گرم خانواده برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: قرآن می‌فرماید با تشکیل خانواده، آخرت خود را آباد کنید؛ ازاین‌رو زندگی اصلی هر انسانی آخرت است و باید از رهگذر این دنیا به سعادت ابدی برسیم.

حجت‌الاسلام مختاری اظهار کرد: تمام افتخاراتی که نصیب فرزندان و والدین می‌شود به خانواده برمی‌گردد؛ ازاین‌رو لازم است مردان و زنان در خانواده عیوب هم را بپوشانند و زینت و حافظ هم باشند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات