۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۷۳۳۲۱
حجت‌الاسلام نادعلی زاده:

بخش اعظم مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی داخلی است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تنها بخشی از مشکلات کشور مربوط به دشمنان خارجی است، گفت: اغلب مشکلات به داخل کشور و بی مدیریتی و ناکارآمدی قوا مربوط می‌شود که باید اصلاح شود تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف و ثبات اقتصادی حاکم شود.
حجت الاسلام نادعلی زاده

حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده، استاد حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به راهکارهای برون‌رفت کشور از مشکلات فعلی، اظهار کرد: اگرچه بخشی از مشکلات به خارج از کشور و دشمنان مربوط می‌شود؛ اما بخش اعظم آن ناشی از ضعف عملکرد نیروهای داخلی و مسؤولان است.

وی تصریح کرد: اغلب مشکلات به داخل کشور و بی مدیریتی و ناکارآمدی قوا مربوط می‌شود که باید اصلاح شود تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف و ثبات اقتصادی حاکم شود و دسیسه‌های دشمنان به خودشان برگردد.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده با اشاره به تحولات کنونی جامعه در بخش‌های مختلف گفت: اگرچه برجام یک فرصت بود اما مشخص هم بود که به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد.

وی ابراز کرد: اگرچه برجام یک عنایت الهی بود که مردم بعد چهل سال انقلاب دوباره ذات دشمن را بشناسند که امروز گرگ در لباس میش است.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده با اشاره به نقش گروه‌های مختلف به‌ویژه نقش مجلس شورای اسلامی در این خصوص افزود: آقای نماینده مجلسی که باید حامی مردم باشید، جرأت پرسیدن یک سؤال را از رییس اجرایی کشور در این التهاب اقتصادی ندارید.

وی به بیان مطالبات مردم از نمایندگان و برنامه‌های آنان پرداخت و گفت: یقین داشته باشید در این جنگ پیروزی از آن امت اسلام است و دشمن را ناکام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده اظهار کرد: این بار هم ملت ما بینی دشمن را به خاک می‌زنند و توان دشمن را تضعیف و توطئه‌هایش را نقش بر آب خواهند کرد./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات