۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۵۷۳۳۵۷
استاد حوزه علمیه:

اجرای دقیق رهنمودهای رهبری رمز برون‌رفت کشور از مشکلات فعلی است

استاد حوزه علمیه گفت: برای برون‌رفت از مشکلات امروز مملکت باید دولتمردان فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را اجرایی کنند و از چاله آمریکا به چاه اروپا نیفتند.
دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام علی محمدی، استاد حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با اشاره به تداوم دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران، اظهار کرد: با وجود اقدامات مذبوحانه دشمنان امت اسلامی با بصیرت و آگاهی تحت تأثیر جنگ روانی دشمن قرار نمی‌گیرد و نمی‌گذارد تاریخ پیمان‌شکنی تکرار شود.

وی با بیان اینکه اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور است، افزود: برای برون‌رفت از مشکلات امروز مملکت باید دولتمردان فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را اجرایی کنند و از چاله آمریکا به چاه اروپا نیفتند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به شرایط کنونی جامعه گفت: برخی از نابسامانی‌ها داخلی و بخشی خارجی است و راه برون‌رفت از مشکلات کنونی جامعه اول مدیریت جهادی و انقلابی و سپس مدیریت علوی است.

وی تصریح کرد: باید سراغ مولایمان امیرالمؤمنین (ع) را بگیریم تا از این مشکلات عبور کنیم؛ زیرا آنچه راه را برای پیشرفت باز می‌کند بینش و تفکر است و اینکه در چه زمینه‌ای می‌توان تفکر ایجاد نمود را باید مشخص کرد.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: نظام استکبار سه هدف دارد؛ اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و اهداف کوتاه‌مدت همین برهم زدن امنیت و آرامش کشور است، برنامه میان‌مدت نظام استکبار اقتصاد کشور است که فاصله بین طبقات ایجاد کرده است و سومین هدفش اصل نظام و همان براندازی نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌های دشمن برای رسیدن به این هدف ایجاد جنگ روانی است که سعی دارند امید و اعتماد را در بین ملت از بین ببرند، دومین شیوه ایجاد شبهه و شایعه‌پراکنی و سومین شیوه جنگ نیابتی است./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات