۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۷۳۴۵۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

بقاع متبرکه کانون ترویج معارف اسلامی است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: بقاع متبرکه کانون ترویج دین است و باید از این ظرفیت پایگاه در نشر معارف الهی نهایت استفاده را برد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار داشت: سازمان اوقاف سه وظیفه ذاتی و اصلی دارد که شامل موقوفات، بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ قرآنی می شود.

وی افزود: وقف یک صدقه جاریه و همچنین سرمایه ارزشمند اقتصادی در حکومت اسلامی است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: صدقه توشه بسیار بزرگ و مهمی برای آخرت و همچنین در رفع تنگناهای اقتصادی جامعه نقش بسزایی ایفا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: تسهیل در ازدواج جوانان، تامین مسکن برای اقشار ضعیف و اشتغال و کمک به درمان بیمارهای صعب العلاج از اثرات صدقه است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ وقف در جامعه ترویج داده شود، گفت: فرهنگ وقف یکی از راه های اصلی حل مشکلات اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: بقاع متبرکه کانون ترویج دین است و باید از این ظرفیت پایگاه در نشر معارف الهی نهایت استفاده را برد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نهادینه سازی فرهنگ وقف در جامعه است که در رژیم طاغوت هیچ جایگاهی برای این فرهنگ غنی اسلامی متصور نبودند./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات