۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۷۳۴۸۲

توزیع سبد کالای آستان قدس رضوی میان مددجویان شهرستان خرم‌دره‌

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: کمیته امداد این شهرستان با همکاری خادمان رضوی ۵۰ بسته سبد کالای متبرک آستان قدس را به ارزش ۱۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.
آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوالفضل احمدی رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه همکاری خوبی بین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و کمیته امداد شکل گرفته است، گفت: با همین رویکرد و همزمان با دهه کرامت و میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) تعداد ۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۱۰ میلیون تومان در بین مددجویان نیازمند شهرستان خرم‌‌‌دره توزیع شد.

احمدی به همکاری کمیته امداد خرمدره با دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: عنایت حضرت امام رضا (ع) همیشه برای محرومین و نیازمندان ساری و جاری است و مددجویان این نهاد در برنامه‌های مختلفی از خوان کرم امام رئوف بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول به همکاری کمیته امداد با دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اطعام و افطاری نیز اشاره کرد و ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال جمع کثیری از مددجویان و نیازمندان بر سفره افطار امام رضا (ع) نشستند و در طول سال نیز این موسسه با توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان با کمیته امداد همکاری می کند.

ارسال نظرات