۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۷۳۴۸۵
سردار اشتری:

نیروی انتظامی خادم مردم است

فرمانده ناجا به ارتباط مطلوب نیروی انتظامی با مردم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره تلاش کرده است تا خدمت‌گزار مردم باشد.
سردار حسین اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، به ارتباط مطلوب نیروی انتظامی با مردم اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره تلاش کرده است تا خدمت‌گزار مردم باشد و در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی در ناجا دنبال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه نیروی انتظامی در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌های خود را دنبال می‌کند، گفت: به لطف خداوند متعال و عنایت‌های رهبری معظم انقلاب نیروی انتظامی در انجام رسالت‌های خود تاکنون موفق بوده است.

اشتری با اشاره به تلاش‌های سردار مجتبایی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم در 6 سال اخیر برای پیشبرد اهداف پلیس در استان قم عنوان داشت: از این‌ پس سردار آقاخانی که 6 سال فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و یک سال جانشینی بازرسی ناجا را بر عهده داشته، به هدایت نیروهای مخلص انتظامی استان قم خواهد پرداخت.

وی افزود: نیروهای انتظامی از دی‌ماه سال گذشته به‌صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش‌های بسیاری را به‌صورت شبانه‌روز دنبال کرده‌اند.

فرماندهی ناجا در پایان سخنان خود به نظارت ستادی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: برای جبران کمبودها باروحیه جهادی به رصدهای ستادی خود ادامه خواهیم داد./837/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات