۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۷۳۵۱۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۶ شهر خراسان جنوبی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون در ۲۶ شهر و شهرستان استان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست امام جمعه تشکیل شده است.
حجت الاسلام ملایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ و با موافقت امام خمینی (ره) تأسیس شده است.

وی گفت: این شورا زیر نظر نماینده ولی فقیه و با مشارکت نهادهای انقلاب اسلامی و دستگاه‌های مختلف که عمدتاً در حوزه‌های تبلیغی، ارتباطی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی فعالیت دارند، مأموریت‌ها و وظایف خود را انجام می‌دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال ۶۰ آیت‌الله جنتی به‌عنوان رییس شورا منصوب شده است، افزود: نهادها و دستگاه‌های مختلف زیر نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم ملی و کلان را سامان می‌دهند.

حجت‌الاسلام ملایی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۲۲ عضو به‌عنوان مجمع نمایندگان دارد، تصریح کرد: اتخاذ تدابیر، سیاست‌ها و خط مشی‌ها، تنظیم تقویم مناسبت‌های سالیانه، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها و سازمان‌های فرهنگی و تبلیغی و سازمان‌دهی و مدیریت مناسبت‌های کشوری و اعلام مواضع در موقعیت‌های مختلف ازجمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت گرامیداشت شایسته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمام کشور تشکیل شده و در استان خراسان جنوبی نیز کارگروه‌های این ستاد شکل گرفته است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شعار ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «افتخار به گذشته و امید به آینده» عنوان کرد و افزود: در تیرماه امسال نیز با حکم آیت‌الله جنتی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شد.

عنوان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان، بررسی تطبیقی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید پیام و محتوای مورد نیاز برای رسانه‌ها، شناسایی سؤالات و شبهات، جمع‌آوری و انتشار خدمات و دستاوردها و شناسایی و رفع مشکلات اساسی استان ازجمله وظایف و مأموریت‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی کارگروه‌های تخصصی استانی را کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه اقتصادی، کارگروه علم و فناوری، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی، کارگروه ورزش و جوانان، کارگروه زنان، کارگروه تشکل‌های مردم‌نهاد، کارگروه حوزه و روحانیت، کارگروه ایثار و شهادت، کارگروه بهداشت و درمان، کارگروه دفاعی و بسیج مردمی و کارگروه آموزش و پرورش بیان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از افتتاح نمایشگاه شهرستانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در نیمه دوم سال جاری در مرکز استان خبر داد و افزود: تاکنون در ۲۶ شهر و شهرستان استان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست امام جمعه تشکیل شده است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات