۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۷۳۵۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

ولایت‌پذیری و ولایت مداری از شاخصه‌های سپاه است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ولایت‌پذیری و ولایت مداری را از شاخصه‌های سپاه عنوان کرد و گفت: پیوند میان مؤمنان با ولایت امر بسیار مهمی است که شاگردان این مکتب این راه را با عمل، نگاه عمیق و تدابیر در زندگی و مدیریت خود نشان می‌دهند.
حجت الاسلام نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: یکی از نعمات و برکات ارزشمند در جمهوری اسلامی، نعمت عظیم ولایت و امامت است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال سایه ولایت فقیه و رهبری را بر سر ما نهاده است، گفت: باید همگام با رهبری حرکت کنیم و نباید عقب و جلوتر از ولی فقیه خود باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ولایت‌پذیری و ولایت مداری را از شاخصه‌های سپاه عنوان کرد و افزود: پیوند میان مؤمنان با ولایت یک امر بسیار مهمی است که شاگردان این مکتب این راه را با عمل، نگاه عمیق و تدابیر در زندگی و مدیریت خود نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام نوفرستی نمایندگان ولی فقیه در هر استانی را حلقه اتصال مردم با رهبری دانست و تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در خراسان جنوبی این حلقه اتصال را به‌خوبی برقرار کرده است.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: ولایت‌پذیری در تمام زمینه‌ها از شاخصه‌های بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه خود را پشتیبان ولایت فقیه و سرباز ولایت می‌داند.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: سپاه تمام دستورات ولی امر مسلمین را اجرایی می‌کند و در همه شئون خواسته‌اش بر این است که خود را سرباز ولایت بداند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات