۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۷۳۵۳۷
آیت الله طه محمدی:

خبرنگاری از مقدس ترین شغل ها است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خبرنگاری از مقدس ترین شغل ها است و دارای شرایط سنگینی است.
دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی دیدار خبرنگاران همدان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار جمعی از خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار، امید ملت را وابسته به اصحاب رسانه دانست و تاکید کرد: از دید بنده خبرنگاری از مقدس ترین شغل ها است و دارای شرایط سنگینی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: همه 124000 پیامبر ما وظیفه شان رساندن خبر به مردم بوده است از این رو انسان برای خبر دادن و خبر شنیدن آفریده شده است.

وی به اهمیت موضوع خبر و رسانه ها پرداخت و گفت: اگر اصل خبر دادن و خبر گرفتن نباشد زندگی انسان بیهوده است منتها باید در این راه همه جوانب را دید.

امام جمعه همدان با بیان این که اطلاع رسانی به موقع نقشه حیاتی در جامعه دارد خاطر نشان کرد: اگر نتوانید خبرهای مهم را به موقع به اطلاع مردم نرسانید فاجعه عظیمی به بار خواهد آمد.

وی افزود: در پزشکی رسیدگی به موقع به بیمار بد حال سبب می شود شود فرد زنده بماند و ارزش این کار در قرآن این طور بیان شده است که اگر یک نفر را زنده کنید عالمی را زنده کرده اید.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: اما هر پزشک تنها بالای سر یک بیمار می تواند حضور داشته باشد و او را نجات دهد اما خبرنگار با رساندن به موقع خبر خود می تواند جان صد ها نفر را یک جا نجات دهد.

وی ارزش واقعی شغل خبرنگاری را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: این ضعف بزرگی است که در اکثر شغل ها از روی عدم آگاهی جایگاه اصلی و ارزش واقعی شغلمان را نمی دانیم و تنها به چشم شغلی ساده به آن می نگریم./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات