۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۷۳۵۶۵
حجت الاسلام تقی‌زاده:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره مستقل عمل کرده است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی گفت: شورا ۲۵ عضو اصلی از اقشار مختلف دارد که البته وابسته به هیچ جناحی، نهادی و یا ارگانی نیست و همواره مستقل فعالیت می‌کند.
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل این شورا به فرمان امام راحل در سال 1359 ترتیب یافت، اظهار داشت: این نهاد انقلابی بر اساس نیاز واقعی کشور و با هدف احیای ارزش های انقلابی و مشارکت مردم در مناسبت های ملی و مذهبی راه‌اندازی شد.

وی با بیان این‌که حرکت فراجناحی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عامل تحقق اهداف نظام در سطوح عالی بوده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از نخبگان دینی، علمی، دانشمندان و فرهیختگان جامعه عضو این شورا هستند و در تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده با ارایه نکته نظرات ارزشمند راهگشای امور هستند.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ارکان اصلی پیروزی و ثبات نظام اسلامی است، تصریح کرد: این شورا ۲۵ عضو اصلی از اقشار مختلف دارد که البته وابسته به هیچ جناحی، نهادی و یا ارگانی نیست و همواره مستقل فعالیت می‌کند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به این‌که شورا در تمامی مناسبت‌ها حضور فعال و مشارکت داشته و دارد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین نهادهای انقلابی است که هیچ‌گاه اجازه نداده رویای دشمنان انقلاب اسلامی تعبیر شود.

وی ادامه داد: برگزاری یوم‌الله ۲۲ بهمن، مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد، بزرگداشت شهادت آیت‌الله بهشتی، مراسم شهدای هفتم تیر، راهپیمایی روز قدس، ۱۷ شهریور، یوم‌الله ۱۳ آبان، بزرگداشت عید سعید فطر، جشن‌های نیمه شعبان و مراسم بزرگداشت نهم دی‌ماه از جمله مناسبت‌هایی است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد توجه است.

حجت الاسلام تقی‌زاده بر لزوم دشمن‌شناسی، آگاهی و بصیرت در برابر پروژه نفوذ و جدی گرفتن جنگ اقتصادی دشمنان تأکید کرد و افزود: اکنون مشکل اصلی کشور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، انتظار داریم دولت تمام همت خود را برای بهبود وضعیت موجئد داشته باشد، قوه قضائیه نیز باید قاطعانه با متخلفان اقتصادی مقابله کند.

همچنین مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تأکید بر این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در مناسبت های مختلف در کنار تبلیغ و اطلاع رسانی، به عنوان مکمل برگزاری برنامه‌ها حضوری فعال داشته است، اظهار داشت: امسال بر خلاف هجمه دشمنان چهلمین سال پیروزی انقلاب را با عزت و شکوه برگزار می کنیم./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات