۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۷۳۶۷۰
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره با ایران ایجاد تنش در کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا، گفت: هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره با ایران ایجاد تنش در کشور است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیشنهاد مذاکره مستقیم از سوی آمریکا بیان داشت: هدف از این پیشنهاد آمریکا ایجاد تنش و اختلاف در داخل کشور است.

وی با تأکید بر اینکه نباید در برابر پیشنهاد آمریکا فریب خورد، افزود: آمریکا با پیشنهاد مذاکره با ایران می خواهد همان برخوردش با کره شمالی را در ایران پیاده کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت درک واقعیت ها و فریب نخوردن در برابر آمریکا یادآور شد: آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم با ایران می خواهد درون کشور تنش ایجاد کند و با تشدید تحریم ها به مردم فشار بیاورد.

وی در ادامه هدف آمریکا را نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: ملت ایران همواره پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و فشار تحریم ها ذره ای از اراده آنان نسبت به نظام و انقلاب را کم نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: فشار تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجب نمی شود مردم به راحتی از انقلاب و دستاوردهای نظام دست بکشند.

وی راه حل رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را تکیه بر ظرفیت های داخلی خواند و گفت: با ایستادگی، مقاومت، خوداتکایی، مدیریت صحیح و روحیه انقلابی می توان همچون زمان های گذشته در برابر مشکلات و فشار تحریم ها ایستادگی کرد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات