۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۷۳۶۸۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات اقتصادی کشور نتیجه برنامه نداشتن و بی تدبیری مسؤولان است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به بروز مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه بی برنامه گی و بی تدبیری مسؤولان دانست.
ستاد امر به معروف قائمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع خبرنگاران به بروز مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه بی برنامه گی و بی تدبیری مسؤولان دانست.

وی با بیان این که به دلیل عدم آینده نگری مسؤولان مشکلات اقتصادی در کشور به وجود آمده است، افزود: شرایطی که امروز در آن قرار داریم از قبل قابل پیش بینی بود و مسؤولان می توانستند تدابیر لازم را در این خصوص انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که متأسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی و تدبیر مناسب ارزش پول ملی کشورمان کاهش یافته است، بیان داشت: افزایش ارز خارجی موجب بی ثباتی در قیمت ها را فراهم کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی عدیده ای مواجه هستند، تصریح کرد: دولت باید برای رفع این مشکلات به وجود آمده تدبیر کنند تا از آلام و گرفتاری های مردم کاسته شود.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که مسؤولان باید پاسخگوی وضعیت به وجود آمده باشند، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی امروز کشور ربطی به تحریم ها ندارد و نباید همه این مشکلات را به تحریم ها نسبت داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همه مسؤولان بخش های مختلف کشور باید برای رفع مشکلات اقتصادی به میدان بیایند، افزود: امروز در یک جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم که نیازمند وحدت و همبستگی ملی هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نباید از مدیران خسته و بی انگیزه در بدنه مدیریتی کشور استفاده شود، گفت: در حال حاضر باید نیروهای تازه نفس، متعهد، متخصص، جهادی و با برنامه وارد میدان نبرد اقتصادی شوند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که کشورمان از ظرفیت های بالای نیروی انسانی توانمند و جهادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دولت باید بیشتر از توان و ظرفیت این نیروهای جوان در بدنه مدیریتی کشور استفاده کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در شرایط امروز کشور باید مراقب جنگ روانی دشمن نیز باشیم، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات دروغین و منفی تلاش می کند اوضاع داخلی کشور را ملتهب کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمن در تلاش است با جنگ روانی عامل همه این مشکلات و نابسمانی های اقتصادی را عدم مذاکره با آمریکا جلوه دهد، بیان داشت: این در حالی است که بسیاری از این مشکلات به وجود آمده به داخل باز می گردد.

وی با تأکید بر ترمیم تیم اقتصادی دولت، آن را اقدامی ضروری در جهت ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه عدم تدبیر و برنامه ریزی مناسب در این بخش خسارت های جبران ناپذیری را به اقتصاد داخلی کشورمان وارد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی همچنین بر ضرورت بهره گیری مناسب از توانمندی های بومی به منظور مقابله با توطئه های اقتصادی دشمن تأکید کرد و گفت: متأسفانه در طول این سال های اخیر از این ظرفیت های بومی در جهت رشد و تعالی کشور به خوبی بهره گرفته نشده است.

وی با بیان این که در حال حاضر مهم ترین مطالبه و انتظار مردم از مسؤولان ساماندهی اقتصاد داخلی و کاهش قیمت ها است، تصریح کرد: این انتظار مردم به حق است و مسؤولان وظیفه دارند با سرعت و برنامه ریزی مناسب به این مطالبات به حق پاسخ مناسب دهند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که امروز کشور نیازمند نگاه و مدیریت جهادی و انقلابی است، بیان داشت: اگر این تفکر در همه بخش های مدیریتی کشور حاکم شود به راحتی می توانیم از مشکلات عبور و توطئه اقتصادی دشمن را نیز خنثی کنیم./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات