۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۷۳۷۴۵
استاد حوز ودانشگاه مطرح کرد؛

ریزش و رویش های درس آموز انقلاب

حجت الاسلام غفاری فر با بیان این که در این انقلاب ریزش های عجیبی صورت گرفته است بر ضروت درس آموزی از آنها تأکید کرد.
گردهمایی تیپ امام صادق

به گزارش خبرگزاری رسا، گردهمایی سیاسی مسؤولان، کارکنان و سربازان تیپ83 امام جعفر صادق(ع) در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.

حجت الاسلام غفاری فر استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به داستان بلعم باعورا در قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه اسلامی و افراد آن همواره در معرض امتحانات سخت الهی هستند و جامعه ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و ریزش و رویش در انقلاب ها امری اجتناب ناپذیر است و تاریخ40 ساله انقلاب اسلامی شاهد برخی از ریزش های عجیب بوده است که بسیار درس آموز و هشدار دهنده برای ما است .

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی (ره) در ادامه به ضرورت بصیرت مردم برای عبور از فتنه ها اشاره کرد و افزود: هر چه انقلاب جلوتر می رود امتحانات سخت تری پیش می آید و هوشیاری مردم و حرکت آنها طبق منویات رهبر انقلاب ضامن عبور جامعه از این فتنه ها و امتحانات سهمگین خواهد بود.

وی در پایان به مشکلات اقتصادی کنونی اشاره کرد و ابراز داشت: علاوه بر سنگ اندازی های دشمنان خارجی که یکی از علل مشکلات کنونی است،برخی افراد در سطوح مختلف مدیریتی کشور نفوذ کرده اند در حالیکه فکر انقلابی و کارآمدی لازم را ندارند و دولت و مجلس باید در برگزیدن مدیران بسیار دقت کنند و از طرفی لازم است مردم با بصیرت و روحیه انقلابی از انتخاب مدیران غیر انقلابی و بی کفایتی برای مسئولیت های بزرگ بپرهیزند./۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات