۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۷۳۷۴۸
۲۰ مردادماه؛

تجمع «روحانیت صدای مردم» در مدرسه علمیه مروی برگزار می‌شود

تجمع «روحانیت صدای مردم» با هدف مطالبه‌گری موثر و جدی از قوای سه گانه ۲۰ مردادماه با حضور اساتید و طلاب بسیجی استان تهران در مدرسه علمیه مروی برگزار می‌شود.
تجمع طلاب

حجت الاسلام شاهجعفری معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تجمع بزرگ اساتید و طلاب بسیجی استان تهران در جهت حمایت از مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم خبر داد و گفت: این تجمع شنبه 20 مرداد راس ساعت 10 صبح با حضور اساتید و طلاب بسیجی استان تهران در مدرسه علمیه مروی برگزار می‌شود.

وی افزود: عنوان این تجمع «روحانیت صدای مردم» است و هدف از این تجمع یک میتینگ سیاسی نیست بلکه مطالبه اقدام موثر و جدی از قوای سه گانه خواهد بود.

حجت الاسلام شاهجعفری درباره سخنرانان این تجمع، ابراز کرد: در تجمع بزرگ «روحانیت صدای مردم» آیت‌الله تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی، حجت الاسلام والمسلمین رشاد رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه استان تهران و حجت الاسلام گواهی مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور به سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد، اظهار داشت: محتوای بیانیه نهایی شامل چند طرح عملیاتی و پیشنهادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است که در جمع تجمع کنندگان قرائت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای انعکاس خبری این تجمع از اصحاب رسانه دعوت به عمل آمده تا تجمع «روحانیت صدای مردم» را پوشش خبری دهند./۸۱۳/پ203/ب1

ارسال نظرات