۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۷۳۷۷۷
به همت مرکز علمی فرهنگی امام حسین اهواز؛

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۷ به صورت رایگان انجام می شود

حجت الاسلام کعبی گفت: مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۷ را به صورت رایگان برای دانش آموزان انجام می دهد.
مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان از سوی مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز

حجت الاسلام محمد کعبی، مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع)، طبق روال سال های گذشته مشاوره انتخاب رشته رایگان کنکور 97 را  با حضور پژوهشگر برتر کشور برگزار می کند.

این مقام مسؤول در همین راستا با بیان اینکه مرکز همه ساله چنین برنامه ای را برگزار می کند، خاطرنشان کرد: هدف ما آن است تا دانشجویان را کمک کنیم براساس رتبه، رشته و دانشگاه مناسبی انتخاب کنند.

مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) با بیان اینکه ارائه مشاوره برای همه خوزستانی ها است، عنوان داشت: در این باره از اساتید و پژوهشگران دانشگاهی استفاده می کنیم که برای ایام پیش رو خدمت یکی از پژوهشگران برتر کشوری هستیم.

حجت الاسلام کعبی براین اساس مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) از امروز تا پنجشنبه(۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای تعیین وقت با شماره تلفن۰۶۱۳۳۷۳۱۴۷۶ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان باید به آدرس اهواز لشکرآباد بلوار علوی مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) رجوع داشته باشند.

مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) گفت: مراجعه کنندگان برای اخذ ساعت مشاوره از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر تاریخ های فوق الذکر با شماره تلفن ۰۶۱۳۳۷۳۱۴۷۶تماس داشته باشند.

لازم به ذکر است، مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) زیر نظر آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به فعالیت می پردازد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات