۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۷۳۸۴۳
نماینده مجلس شورای اسلامی:

جشنواره رضوی گامی در جهت آشنایی با سیره امام هشتم است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره رضوی گامی در جهت ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی با سیره امام رضا(ع) است.
سهراب گیلانی، نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی

سهراب گیلانی، نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح کشور سبب معرفی جایگاه کتاب و ترویج کتابخوانی شده و به عنوان فعالیت فرهنگی بسیار خوبی درجامعه محسوب می شود.

نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: یکی از دغدغه های رهبرمعظم انقلاب در سال های اخیر همواره این بوده که فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید گسترش پیدا کند.

گیلانی با بیان اینکه در جامعه کنونی ایران اسلامی فرهنگ کتابخوانی باید در بین خانواده ها جای خود را پیدا کند، اذعان داشت: برگزاری جشنواره های کتابخوانی که آمیخته با فرهنگ شیعی و اسلامی است بسیار ارزشمند بوده و می تواند کمک بسیارموثری در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و رضوی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است گفت: برگزاری مسابقات در بین مقاطع سنی مختلف، همراه با شرکت خانواده ها یکی از ویژه گی های مهم این جشنواره ها است که می تواند الگوی مناسبی برای ترویج و تبلیغ کتابخوانی باشد./۹۴۵۶/د103/ب1

ارسال نظرات