۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۷۳۸۴۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری:

خبرنگاران مصداق حدیث «المومن مرات المومن» هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه خبرنگاران مصداق حدیث المومن مرات المومن هستند، گفت: خبرنگار باید امانت دار باشد.
کنگرلو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، شب گذشته در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: 17 مرداد سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی یادآور رسالت خطیر خبرنگاران در ‏اطلاع‌رسانی صحیح اخبار به جامعه است.

وی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگارانی که لحظات نابودشدنی را تثبیت و ابدی می‌کنند و در کشف حقیقت کوشا و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند با انتشار اخبار امید بخش جانی تازه در رگ‌های جامعه تزریق می‌کنند و به جامعه حیات می‌بخشند.

حجت الاسلام کنگرلو ادامه داد: بنابراین خبرنگاران افزون بر بشارت و راهنمایی طبیبان، احیا کننده جامعه نیز به شمار می‌روند. خبرنگار با نگارش حقایق و بیان واقعیت‌ها در عرصه اطلاع رسانی به تنویر افکار عمومی می‌پردازد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری وظیفه خبرنگار را صیانت از قانون اساسی دانست و عنوان کرد: خبرنگار شجاع و متعهد خطرات را به جان می‌خرد تا عزت و پیشرفت کشور به مخاطره نیوفتد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مصداق حدیث المومن مرات المومن هستند، گفت: خبرنگار باید امانتدار باشد تا بتواند با اطلاع رسانی صادقانه و شفاف زمینه را برای تصمصم گیری صحیح مردم و مسؤولان فراهم آورد./813/پ203/ب1

ارسال نظرات