۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۷۳۸۶۵
امام جمعه بهشهر:

مذاکره با ‌آمریکا هیچ سودی برای ملت ایران ندارد

امام جمعه بهشهر با بیان این که آنهایی که به دنبال مذاکره ایران با آمریکا هستند باید بدانند که مذاکره با این کشور زورگو هیچ سودی برای ما نخواهد داشت، گفت: آنها می خواهند از ما بگیرند و نمی خواهند به ما چیزی بدهند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت همراهی با مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در غم و شادی باید با مردم و همراه مردم باشند.

وی با بیان این که مسؤولان باید همراهی با مردم را جزء اصلی ترین برنامه های مدیریتی خود قرار دهند، افزود: مدیری که در نظام اسلامی از مردم فاصله بگیرد به طور عمر مدیریتی او بسیار کم خواهد بود و نمی تواند موفقیتی کسب کند.

حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که خدمت به مردم مهم ترین وظیفه مسؤولان در نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: مدیر در جامعه اسلامی باید خود را خادم مردم بداند و دغدغه ای جز رسیدگی به امور مردم نداشته باشد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که مردم ولی نعمت ما هستند و این انقلاب متعلق به همین مردم است، تصریح کرد: این مردم بودند که نهضت انقلاب را به پیروزی رساندند و در چهار دهه اخیر نیز برای استحکام پایه های این انقلاب جان فشانی های بسیاری انجام دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که فرصت سوزی برای یک مسؤول در نظام اسلامی به هیچ عنوان پسندیده نیست، خاطرنشان کرد: مدیران باید از فرصت هایی که امروز در اختیار آنها قرار داده شده در جهت خدمت بی منت و صادقانه به مردم بهره گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی امروز مردم کشورمان اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی همه مسؤولان و مدیران کشور باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم متحد شوند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که کشورمان دارای منابع و ظرفیت های اقتصادی بسیار بالایی است، خاطرنشان کرد: باید با مدیریت صحیح و جهادی این ظرفیت ها به سمت مردم سوق داده شود تا از آلام و رنج های اقتصادی جامعه کاسته شود.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که متأسفانه مردم ما از وضعیت اقتصادی و معیشتی خود گلایه دارند و خواستار رسیدگی مسؤولان هستند، تصریح کرد: ما نیز این مطالبات به حق مردم را به مدیران و مسؤولان انتقال می دهیم و در تریبون ها و خطابه های خود مطرح می کنیم.

امام جمعه بهشهر با بیان این که آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته است، خاطرنشان کرد: این ملت پای آرمان های انقلاب با قدرت ایستاده و در برابر هجمه ها و توطئه های آنها خواهد ایستاد و از اصل انقلاب دفاع خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که رجز خوانی های آمریکا را نباید به پای قدرت آنها گذاشت، افزود: قرآن می فرماید سست ترین خانه ها، خانه های عنکبوتی است ظاهر قشنگی دارد اما سست بنیان هستند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکا به دلیل عدم درک صحیح از انقلاب و نظام اسلامی هنوز ملت ایران به خوبی نشناخته است، خاطرنشان کرد: این عربده کشی ها به دلیل عدم شناخت آنها از انقلاب و مردم ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران پیشوایی همچون امام حسین(ع) داشتند و امروز از چنین شخصیتی الگو می گیرند، افزود: ما براساس همین احادیث، آیات واعتقادات صحیح می گوییم هرکجا آمریکا است دشمنی آمریکا با نظام الهی است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که امام راحل فرموند آمریکا دشمن شماره یک ملت های محروم جهان و مستضعفان عالَم است، گفت: همان طور که امام خمینی(ره) نیزفرموند رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است و نباید خیال کرد روابط ما با آمریکا برای ما مصلحت است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که آنهایی که به دنبال مذاکره ایران با آمریکا هستند باید بدانند که مذاکره با این کشور زورگو هیچ سودی برای ما نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند از ما بگیرند و نمی خواهند به ما چیزی بدهند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات