۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۷۳۹۰۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

نقش خبرنگاران در بصیرت افزایی جامعه اسلامی

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه نقش خبرنگاران کمتر از تریبون به دستان دینی،‌ وعاظ و منبری ها نیست، گفت: خبرنگاران در بحث دانش افزایی و بصیرت افزایی جامعه اسلامی به ویژه ملت ایران نقش برجسته ای دارند.
حجت الاسلام لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبر عنوان داشت: خبرنگاران در بحث دانش افزایی و بصیرت افزایی جامعه اسلامی به ویژه ملت ایران نقش برجسته ای دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نقش خبرنگاران کمتر از تریبون به دستان دینی،‌ وعاظ و منبری ها نیست، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه اطلاعات عمومی، عملکرد نظام و حکومت دینی را منعکس و در برابر آسیب های اجتماعی و اخلاقی مجاهدت فرهنگی به خرج می دهند؛ چنانکه در مناسبت های دینی و ملی در قالب گزارش و یادداشت قلم فرسایی می کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه خبرنگار حکم یک مروج و مبلغ و واعظ را در جمهوری اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: جایگاه اصحاب رسانه از حیث فرهنگی، اجتماعی و دینی بسیار بالا است.

حجت الاسلام سپهر خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید بصورت مستند و از منبع موثق و با هدف اثرگذاری به انعکاس اخبار بپردازند تا شاهد تأثیرگذاری نقش خود در جامعه باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به اصالت، صحت و تأثیرگذاری خبر ایمان داشته باشند، گفت: در خوزستان جمعیت قابل توجهی تعهد، تعبد و علاقه و انگیزه فعالیت در عرصه خبر را دارا هستند و چنین علاقه مندی و انگیزه سبب رشد و بلوغ و تأثیرگذاری اصحاب رسانه و خبر در خوزستان شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد که اصحاب رسانه همدوش علما و مبلغان نقش برجسته ای در انعکاس، دفاع و تبلیغ مناسبت های انقلاب اسلامی دارند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات