۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۵۷۳۹۴۶
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی:

اقدامات و فعالیت‌های خبرگزاری رسا در راستای تقویت نظام است

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق با تاکید بر اینکه اقدامات و فعالیت‌های خبرگزاری رسا در راستای تقویت نظام است، گفت: خبرگزاری رسا در همه مراحل خدمت صادقانه خود را نسبت به نظام انجام داده است.
مرعشی

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین میرجواد مرعشی تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزرای رسا، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگار متهد و معتقد در نهایت امانتداری در انتشار اخبار صداقت دارد.

وی افزود: شغل شریف خبرنگاری از دوران اهل بیت(ع) سابقه داشته و در آن زمان اخبار را در ابواب مختلف حقوق بشر، فقه و اصول بیان می‌کردند ائمه طاهرین نیز توقع داشتند مبلغان دین آن چیزی را که به مردم ارائه می‌کنند عین کلامی باشد که اهل بیت(ع) بیان کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مرعشی با بیان اینکه خبرنگار باید با قلبی طاهر و صادق اخباری که لازمه جامعه است اشاعه دهد، ابراز کرد: خبرنگار باید از اموری که در جامعه ایجاد تفرقه و اختلاف می‌کند اجتناب کند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق درباره خبرگزاری رسا، اظهار داشت: خبرگزاری رسا چون به حوزه علمیه مربوط می‌شود، از خبرگزاری رسا چیزی جز صداقت در خبر، آگاهی بخشی به جامعه و ارزش گذاری به قرآن و عترت، رساندن اخبار علما و مراجع به مردم و معرفی جایگاه حوزه‌های علمیه چیز دیگری مشاهده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و فعالیت‌های خبرگزاری رسا در راستای تقویت نظام است، گفت: خبرگزاری رسا در همه مراحل خدمت صادقانه خود را نسبت به نظام به انجام رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرعشی با بیان اینکه خبرنگاران زحمت کشان بی مزد هستند، در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسالت بزرگی بر دوش دارند آنان می‌توانند جامعه را به سوی مدینه فاضله هدایت و از کیان بشریت حفاظت کنند./813/پ203/ب1

ارسال نظرات