۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۷۴۰۱۵
حجت الاسلام سوری:

خبرنگار باید مدافع حاکمیت دینی باشد

امام جمعه پلدختر به رسالت خبرنگاران و حرکت در مسیر اسلامی اشاره کرد و گفت: قشر خبرنگار باید مدافع حاکمیت دینی باشد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: رسانه و خبرنگار رسات خطیری در عرصه خبر بر دوش دارد.

امام جمعه پلدختر از رسانه به عنوان یک جبهه عظیم فرهنگی یاد کرد و افزود: خبرنگاران این جبهه فرهنگی باید کارآمد، امانتدار، صادق و متدین باشند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید مدافع حاکمیت دینی باشند و در مسیر اسلامی حرکت کنند، اظهار داشت: خبرنگار باید درراه حق، حقیقت و دین قدم بردارد و جامعه را به سمت اسلامی بودن هدایت کند.

حجت الاسلام سوری از خبرنگاری به عنوان یک شغل ارزشمند یاد کرد و گفت: نبض جامعه در دست خبرنگاران است و باید اخلاق خبرنگاری در این حوزه رعایت شود و از رواج بداخلاقی در جامعه جلوگیری شود.

وی در ادامه صداقت و راستگویی را مهم ترین ویژگی خبرنگار خواند و ادامه داد: پرسشگری و وظیفه شناسی از دیگر ویژگی های خبرنگاران است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به سختی کار خبرنگاران و وجود مشکلات و دغدغه های این قشر خاطرنشان کرد: خبرنگاران برای موفقیت در انجام رسالت خود باید تلاش و پشتکار داشته باشند و با استقامت بتوانند با وجود مشکلات وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام سوری در پایان بر ضرورت حفظ ارزش ها و حرمت ها از سوی قشر خبرنگار خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز در مقابل باید از زحمات این قشر زحمت کش حمایت کنند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات