۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۵۷۴۱۰۹
استاد حوزه علمیه:

اعتماد به آمریکا نشانه جهالت است

حجت الاسلام اصلانی با بیان اینکه ترامپ سنبل ابلیس است، گفت: اعتماد به آمریکا نشانه جهالت و ذلالت برخی افراد است.
اصلانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اصلانی استاد حوزه علمیه، امروز در مهدیه تهران گفت: یکی از اصول عقاید شیعه امامت است.

حجت الاسلام اصلانی با تاکید بر اینکه تبعیت از سبک و سیره اهل بیت(ع) سعادت انسان را تضمین می‌کند، ابراز کرد: امروز ما قرآن کریم و اهل بیت(ع) را قبول داریم اما متاسفانه کمتر فرهنگ این دو کنج آسمانی در زندگی ما حاکم است. اسرار بسیاری در قرآن کریم نهفته است که تنها در دوران ظهور پرده از اسرار آن برداشته می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه الهی بودن مساله امامت را می‌توان با آیات قرآن به اثبات رساند، اظهار داشت: خداوند در قرآن ما را به اطاعت از خودش، رسولش و الوالالباب توصیه می‌کند که مراد از الوالالباب همان اهل بیت(ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه خداوند دوحجت ظاهری و باطنی برای هدایت انسان‌ها قرار داده، گفت: انبیا و اهل بیت(ع) حجت ظاهری و عقل حجت باطنی برای هدایت انسان به سوی سعادت هستند.

حجت الاسلام اصلانی با بیان اینکه امروز همه دشمنی دشمنان با دین است، عنوان کرد: امروز آمریکا کاری به نفت و گاز ما ندارد بلکه همه مشکل او دین مردم است او نمی‌خواهد در ایران دین حاکمیت داشته باشد تا مبادا ایران برای مردم دنیا و منطقه الگو قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز رسانه‌های بیگانه با ترویج بی‌دینی درصدد نابودی ایمان مردم هستند، عربستان به دستور آمریکا بود که آیات جهاد را از قرآن حذف کرد تا تفکر لیبرالی خدشه دار نشود.

وی با تاکید بر اینکه ترامپ سنبل ابلیس است، گفت: شیطان ماهیتش شیطان بودن است و هرگز تغییر نمی‌کند آمریکا نیز چون ماهیتش ابلیس است نباید کسی تصور کند او تغییر کرده و دیگر با ایران دشمنی ندارد. گمراهی و ذلالت نتیجه اعتماد کردن به دشمن است. صدام یک کارگر ساده برق کار بود همین شیطان از او یک جنایتکار تربیت کرد تا صدها شیعه و عالم دینی را زنده زنده چرخ کند و آنها را در مقابل سگان ‌درنده و گرسنه بیاندازد تا تکه تکه شوند.

حجت الاسلام اصلانی با تاکید براینکه امامت یک اصل آسمانی و الهی است، ابراز کرد: امام اگر کنار برود بشر طعمه گرگ صفتان می‌شود امروز ریشه مشکلات جهان به خاطر غیبت امام زمان(عج) است، امام حسین(ع) در کربلا خون داد تا جهل نابود شود کربلا نتیجه جهل مردم بود، امروز نیز مشکلات کشور ناشی از جهلی است که در انتخابات ظهور و بروز کرد.

استاد حوزه علمیه افزود: اگر اقتصاد ما براساس اقتصاد اسلامی و حکومت ما طبق منشور حکومت داری امام علی(ع) بود هم اکنون شاهد چنین وضعیتی در کشور نبودیم امروز بابک زنجانی‌ها و اختلاس‌گران از همین ستون پنجم دشمن هستند که میلیاردها هزار تومان از بیت المال می‌دزدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز افزایش قیمت مسکن به دلار ربطی ندارد که برخی صاحب خانه‌ها اجاره بهای خودشان را افزایش داده‌اند این مسلمانی نیست پیامبراکرم(ص) فرمودند: مسلمانی نیست اگر کسی صبح از خواب بلند شود به فکر رفع گرفتاری مسلمانی نباشد؛ امروز باید در اسلام ما انقلاب شود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات