۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۷۴۱۹۸

نماینده خبرگان رهبری به عیادت آیت الله آل‌هاشم رفت

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل آیت الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم، جویای احوال این عالم وارسته شد.
آیت الله آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم‌زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در بیت آیت الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم، در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی امام جمعه موقت تبریز قرار گرفت.

وی ضمن آرزوی بهبودی کامل آیت الله آل‌هاشم از درگاه خداوند متعال گفت: فرزند شما که در کسوت امامت جمعه تبریز و نمایندگی ولی فقیه در استان هستند، امروز مایه فخر و مباهات مردم آذربایجان بوده و الگویی برای دیگر ائمه جمعه کشور مطرح است که نشان از تربیت دینی ایشان در خانواده‌ای خدامحور است.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که امام جمعه تبریز محور وحدت همه جریان‌ها و اقشار آذربایجان است، گفت: مردم آذربایجان و تبریز عشق و ارادت خاصی نسبت به خاندان آل‌هاشم دارند و ساده‌زیستی و مردم‌داری آنان همواره الگویی برای دیگر علما و فضلای حوزوی بوده است.

بنابر این گزارش، آیت الله آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز و پدر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان؛ به دلیل بیماری طی روزهای گذشته تحت نظارت پزشکان قرار گرفته و در خانه بستری است.

پیش از این نیز آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای، تعدادی از ائمه جمعه، مردم تبریز و فضلای حوزه علمیه به عیادت امام جمعه موقت تبریز رفته اند./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات