۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۷۴۲۰۰
ویژه کارکنان قوه قضائیه در خوزستان؛

مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار می شود

مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه با حضور شرکت کنندگان دادگستری، شوراهای حل اختلاف و ادارات سازمان ‌های تابعه دستگاه قضایی در خوزستان برگزار شد.
قرآن مجید

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه با حضور شرکت کنندگان دادگستری، شوراهای حل اختلاف و ادارات سازمان ‌های تابعه دستگاه قضایی در خوزستان و با حضور داوران کشوری و بین المللی در سالن امامت دادگستری کل استان برگزار شد.

در این مراسم عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان بر ترویج فرهنگ قرآنی بین کارکنان دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: خداوند در خود قرآن کریم به عظمت قرآن اشاره و آن را چراغ هدایت برای انسانها فرستاده تا گمراه نشوند.

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با بیان ابراز خوشحالی از اینکه طلیعه قرآن در بین جوانان حاضر وجود دارد، افزود: چنین طلیعه ای برای نظام ما که براساس مکتب قرآن تشکیل شده مایه عزت و برکت خواهد بود؛ از این رو باید طلیعه قرآن را در میان کارکنان و خانواده آنان در دستگاه قضایی ترویج و گسترش کنیم.

همچنین حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون فرهنگی دادگستری خوزستان، با تشکر از حمایت های رئیس کل دادگستری استان در پیشبرد و ترویج فرهنگ قرآنی در دادگستری های سراسر خوزستان اظهار داشت: با حمایتهای رئیس کل دادگستری خوزستان خوشبختانه کارکنان دستگاه قضایی استان در مسابقات قرآنی قوه قضائیه در دوره های گذشته در سطح کشور خوش درخشیدند و امیدواریم در این دوره باز هم با کسب رتبه های برتر خوش بدرخشند.

معاون فرهنگی دادگستری خوزستان عنوان داشت: ظرفیت استان خوزستان در تربیت جوانان قرآنی خیلی فراوان است و در بیشتر مسابقات قرآنی، خوزستان به عنوان استان پیشتاز و برتر در سطح کشور و حتی بین الملل معرفی می شود.

این مقام مسؤول گفت: قوه‌ قضاییه در کنار وظایف اصلی خود، در جهت پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی نقش بی ‌بدیلی‌ ایفا کرده و پرداختن به ارکان دینی و کلام وحی به عنوان بایسته ها‌ را در رأس فعالیت های خود در معاونت فرهنگی قرار داده است./۹۴۵۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات