۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۷۴۲۳۸

دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه برگزار می شود

دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه به همت مؤسسه فرهنگی هنری دین گستر با همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه برگزار می شود.
دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه

حجت الاسلام مصطفی طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه خبر داد و اظهار کرد: این دوره از سوی مؤسسه فرهنگی هنری دین گستر با همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم برگزار می شود.

مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی هنری دین گستر ادامه داد: حجج اسلامی محمد فروهر و محمد کهوند همچنین روح الله مؤمن نسب و مصطفی ضابط از اساتید دروه تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه هستند.

وی با اشاره به سرفصل های دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه اظهار کرد: راهکارهای مدیریت رسانه فرد محور، مدیریت رسانه در خانواده و مدیریت اجتماعی فضای مجازی از سرفصل های دوره تربیت مربی مدیریت رسانه به شمار می روند.

حجت الاسلام طالب ادامه داد: ارائه محتواهای تکمیلی دوره، اولویت شرکت در دوره های تکمیلی، ارائه گواهی معتبر از انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه و جذب منتخبین دوره جهت اعزام، تدریس و پژوهش از مزایای شرکت در دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه، عمومی است و علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا سه شنبه 23 شهریورماه با شماره 09100559117 تماس گیرند؛ هزینه شرکت در دوره نیز 25 هزار تومان است.

مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی هنری دین گستر در زمینه زمان و مکان برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مدیریت رسانه بیان کرد: این دوره 24 و 25 مرداد ساعت 16 تا 20 در سالن همایش الغدیر واقع در بلوار امین، میدان ارتش، جنب مسجد الغدیر برگزار می شود./1324/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات