۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۷۴۲۳۹
امام‌جمعه شاهرود:

جنگ اقتصادی خیمه انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده است

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه مسئولان باید در جبهه اقتصادی با هوشیاری و درایت بیشتری کار کنند، گفت: جنگ اقتصادی خیمه انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده است.
امام جمعه شاهرود

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس امینی صبح یکشنبه در اولین جلسه هماهنگی هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان باهنر و رجایی به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه انقلاب شناسنامه‌ای دینی دارد و تعظیم شعائر انقلابی بر همه ما لازم است، تأکید کرد: یکی از این شعائر دینی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است و امروز بر ما است که هوشیارانه در جبهه‌های مختلف به مقابله با توطئه‌ها بپردازیم.

 

وی افزود: جنگ اقتصادی اخیر دشمنان، خیمه انقلاب را هدف قرار داده و با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به‌نظام است که باید در این حوزه هوشیار بود و باتدبیر تصمیم‌گیری کرد.

ضرورت تبیین تاریخ برای جوانان

امام‌جمعه شاهرود گفت: دشمن به دنبال تطهیر چهره منافقان، رضاشاه و ... است اما نمی‌دانند تاریخ هیچ‌گاه عوض نمی‌شود و مردم جنایت‌های آنان را فراموش نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام امینی بابیان اینکه برگزاری مراسم ملی و مذهبی، یاد و خاطره خادمان به این نظام را زنده خواهد کرد، تأکید کرد: باید به خادمان این انقلاب به‌ویژه شهید رجایی و باهنر ادای احترام کنیم و این بزرگواران را به نسل آتیه ساز ایران اسلامی بشناسانیم.

وی با انتقاد تلویحی از دستگاه‌های فرهنگی نیز ابراز کرد: بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، هنوز نتوانسته‌ایم برای عظمت حادثه هشتم شهریور یا گرامی داشت شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و ... حتی یک فیلم فاخر بسازیم این امر باید مدنظر مسئولان فرهنگی کشور باشد.

یادواره ۱۷ هزار شهید ترور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود نیز در این نشست گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطر ۱۷هزار شهید ترور و محکومیت دشمنی‌های منافقان کوردل با مردم ایران اسلامی یک ضرورت برای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور بیان کرد: هیچ کشوری در دنیا به‌اندازه ایران اسلامی شهید ترور ندارد و این نشان می‌دهد که دشمنان ما تا چه اندازه برای نابودی انقلاب و نظام کمر همت بسته‌اند از سوی دیگر اما اگر عنایت خداوند و درایت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود قطعاً بااین‌همه ترور، انقلاب با مشکلات فراوانی روبرو می‌شد.

وی افزود: جوانان امروز ما با جنایات منافقان آشنا نیستند و دشمنان برای تطهیر کردن چهره منافقان اقدامات فراوانی را در فضاهای مجازی اجرا می‌کنند که این امر قطعاً نیازمند ورود دستگاه‌های فرهنگی و تأثیرگذار است.

منبع: مهر

ارسال نظرات