۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۷۴۳۰۶
حجت الاسلام غلامی:

خبرنگاران مجاهدان عرصه اطلاع رسانی هستند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از خبرنگاران به عنوان مجاهدان عرصه اطلاع رسانی یاد کرد و گفت: این قشر با قلم خود باید در عرصه های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی و معنوی جامعه نقش آفرین باشند.
حجت الاسلام غلامی لرستان

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگاران با کار مجاهدانه خود برای بازگو کردن حقیقت و بازتاباندن واقعیت پرچم رسالت بزرگ اطلاع‌ رسانی را بر دوش گرفته اند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه خبرنگاران در انجام رسالت خبرنگارای و انعکاس واقعیت ها چراغ راه جامعه خود شده اند، ابراز امیدواری کرد که قلم خبرنگار در ارتقای فرهنگی و دینی جامعه نقش آفرین باشد.

وی در ادامه افزود: در این راه مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند.

حجت الاسلام غلامی بر ضرورت ارج نهادن به جایگاه اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران در جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: کسانی که اهمیت مأموریت و رسالت خطیر خبرنگاران در انعکاس درست و سریع مطلب را می دانند، فعالیت اصحاب قلم در رسانه که بی ادعا به این فعالیت شبانه روزی اهتمام دارند را ارج می نهند.

وی تأکید کرد: خبرنگاران باید به جای تکیه صرف بر خبر به سمت تولید گزارش های تأثیرگذار حرکت کنند و در راستای تبیین آسیب ها و معضلات اجتماعی جامعه گام بردارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: خبرنگاران باید با بهره گیری از نظرات کارشناسان و مسؤولان مرتبط  در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به ریشه یابی مسائل و مشکلات بپردازند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات