۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۷۴۴۴۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد؛

اهدای ۴۰ کمک هزینه ازدواج از سوی اوقاف زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ازاهدای ۴۰ کمک هزینه ازدواج توسط اوقاف زنجان خبر داد و گفت: این کمک هزینه‌ها از محل عواید موقوفات اهدا می‌شود.
اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جعفر جنتی اظهار کرد: طرح «پیوند آسمانی» با هدف اجرای امینانه نیات واقفان، حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای ششمین سال پیاپی در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه طرح «پیوند آسمانی» در امامزادگان شاخص استان و با حضور مردم، خیران، مسؤولان و واقفان برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: امسال این جشن در زینبیه اعظم زنجان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با قرائت خطبه عقد دو زوج جوان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ترویج فرهنگ ازدواج اهدای کمک هزینه ازدواج از محل موقوفات است؛ افزود: در طول سال از محل نیات خیران نسبت به اهدای کمک هزینه ازدواج اقدام می‌شود.

حجت الاسلام جنتی با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت هفته ازدواج 40 کمک هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند اهدا خواهد شد؛ تصریح کرد: در این راستا 70 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: سال قبل نیز 40 کمک هزینه ازدواج از محل نیات موقوفات هزینه شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات