۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۷۴۴۷۶
به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی؛

آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم برگزار شد

آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم با حضور فرمانده انتظامی استان قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و خبرنگاران در قم برگزار شد.
آیین تجلیل از خبرنگاران قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم با حضور سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و خبرنگاران استان قم امروز در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.

خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان

بر اساس این گزارش سردار آقاخانی در ابتدای این نشست صمیمی فعالیت خبرنگاران را در جامعه مهم توصیف کرد و اظهار داشت: خبرنگاران واسطه بین مسئولان و مردم و دیده‌بان ناجا بوده که در ارائه خدمات ناجا به مردم اثرگذاری بالایی دارند.

فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد: افزایش چتر امنیتی در سراسر استان قم یکی از اولویت‌های ضروری نیروی انتظامی قم است، در ماه آینده دو پایگاه آگاهی در استان و شهر قم افتتاح می‌شود که یقینا موجب اقدامات انتظامی مناسبی و استفاده جامع از توان نیروهای انتظامی ناجا در سطح استان قم می‌شود.

وی همچنین به افتتاح قرارگاه پلیس‌راه استان در ماه آینده اشاره و بیان کرد: در شهریورماه سال جاری تعدادی کلانتری مصوب که به صورت غیرفعال در استان قم وجود دارد باید فعال شود که در این راستا علاوه بر افزایش تعداد مأموران در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها تجهیزات آنها نیز ارتقا پیدا می‌کند.

نیروی انتظامی خط مقدم ارتباط با مردم

آقاخانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی را خط مقدم ارتباط با مردم توصیف کرد و گفت: به منظور پاسخ‌گو بودن و ارائه خدمات بهتر پلیس به مردم، اقدامات مهمی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های ناجا برای ثبات در امنیت استان بیان کرد: در دوره جدید نیروی انتظامی استان قم به دنبال استفاده بهتر از دستگاه انتظامی برای برقراری امنیت پایدار و با ثبات است که خبرنگاران در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

جایگاه والای خبرنگاران استان قم

همچنین در ادامه حسینی کاشانی با اشاره به فعالیت پویای خبرنگارهای استان قم اظهار داشت: این فعالیت‌های اثرگذار نشان دهنده جایگاه خبرنگاران استان قم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان این‌که استان قم در بحث رسانه خاص است، گفت: اخباری که در استان قم منتشر می‌شود، به دلیل اهمیت بالای آن فراملی و فرا استانی است.

وی خبرنگاران قمی را افرادی آگاه، پویا و نجیب توصیف و بیان کرد: در دوران فعالیت و خدمتی که در سه استان داشته‌ام، خبرنگاران استان قم را آگاه‌ و پویاتر نسبت به دیگران دیدم و برگزاری برنامه‌‌ها در قم بدون حضور خبرنگار میسر نیست.

250 نشریه مکتوب در استان قم

حسینی کاشانی با اشاره به نشریات فعال در استان قم اظهار داشت: در استان قم بیشتر از۲۵۰ نشریه مکتوب وجود دارد که سال گذشته نیز دو روزنامه جدید مجوز انتشار گرفتند.

گفتنی است در پایان تعدادی از خبرنگاران برتر استان قم به نمایندگی از دیگر خبرگزاری‌ها از سوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند./876/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات