۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۷۴۶۰۵

برگزاری دوره طلبه انقلابی کارآمد ویژه طلاب مدرسه المهدی اهواز

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز از برگزاری دوره دو روزه طلبه انقلابی کارآمد خبر داد.
طلبه انقلابی

حجت الاسلام علی علوانی، معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دوره اختبار و تثبیت از 23 تا 29 مردادماه از سوی مرکز مدیریت استان برگزار می شود، اظهار داشت: برای طلاب پایه های دوم تا هفتم در 10 و 11 شهریورماه دوره طلبه انقلابی کارآمد را برگزار می کنیم تا از این طریق مباحث انگیزشی را در طلاب تقویت کنیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز با بیان اینکه در دوره طلبه انقلابی کارآمد طلاب به دو گروه(پایه 1 تا 3 و 4 تا 7) تقسیم بندی می شوند، تصریح کرد: تقویت مباحث انگیزشی، نیاز حوزه به مباحث ادبی، طلبه کارآمد و برنامه ریزی تحصیلی اهم برنامه های دوره است و به واقع هر طلبه طی این مدت باید در 6 جلسه حضور داشته باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مباحث دوره براساس هر کدام از پایه های تحصیلی بیان می شود، خاطرنشان کرد: افتتاحیه دوره 10 شهيرورماه و ساعت 12 است و پس از آن کلاس ها تا ساعت 17 ادامه یافته و در ادامه همایش بصیرتی سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علوانی ادامه داد: در روز دوم دوره طلبه انقلابی کارآمد دو همایش با محتوای «روانشناسی، کنترل هوش هیجانی» و «اندیشه مطهر» برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مباحث سیر مطالعاتی کتب شهید بهشتی در سال تحصیلی جدید برای همه طلاب است البته پیش از آن همراه با نوسان و به صورت اختیاری بود اما اکنون همه طلاب باید سیر مطهر را بگذرانند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات