۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۷۴۶۱۸

چند خبر کوتاه از خوزستان

برگزاری آزمون مرحله کشوری بخش معارف قرآنی دانشگاه‌ های علوم پزشکی، معرفی مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان، برگزاری هفتمین کنگره ملی شعر ردپای ماه در شوشتر و برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در بهبهان چند خبر کوتاه از خوزستان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آزمون مرحله کشوری بخش معارف قرآنی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ های علوم پزشکی 22 مردادماه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد. 

این آزمون در 9 رشته و سه بخش استادان، دانشجویان و کارکنان در اهواز به عنوان یکی از میزبانان بخش معارف قرآنی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

47 خانم و آقا در این رقابت قرآنی شرکت داشتند؛ نتایج این آزمون هفته نخست شهریورماه اعلام می ‌شود و پس از آن برگزیدگان برای تقدیر به مرحله نهایی اعزام خواهند شد.

معرفی مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان شد.

پیش از این غلامرضا شنبدی مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان را بر عهده داشت. وی از تیرماه 94 تاکنون عهده دار این سمت بود.

ساعت 10 چهارشنبه 24 مردادماه مراسم تودیع و معارفه مدیر این اداره ‌کل در مرکز شماره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در فاز 2 پادادشهر برگزار می‌ شود.

برگزاری هفتمین کنگره ملی شعر ردپای ماه در شوشتر

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره شعر رد پای ماه در دو بخش آزاد و ویژه که شامل بازتاب فرهنگ ولایی در اندیشه و قلم، تبیین شاعرانه از زندگی و شخصیت ساده و وارسته حضرت علی (ع) و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و نقش واقعه غدیر در بازتاب ارزش‌های ولایی و نقش آن در شعر و ادبیات است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: شرکت در هفتمین کنگره ملی رد پای ماه  برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی از طریق ایمیل radepayemah97@gmail.com  و یا به  دبیر خانه  این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر ارسال نمایند.

جوروند ضمن اشاره به این مطلب که هر شاعر می‌ تواند در هربخش جشنواره در سبک کلاسیک و آزاد حداقل سه اثر و حداکثر 5 اثر ارسال نماید گفت: آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ همایش، جشنواره، کنگره و ...ارائه شده باشند و باید به همراه مشخصات دقیق فردی نشانی کامل پستی و تلفن تماس به دبیر خانه ارسال شوند.

برگزری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در بهبهان

آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور محمود عیدانی فرماندار شهرستان آغاجاری، احمد عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارشنبه 17 مرداد ماه در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این که به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار برگزار شد، محمود عیدانی فرماندار شهرستان ضمن تسلیت شهادت محمود صارمی به خبرنگاران روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و با اعلام حمایت از خبرنگاران شهرستان از آنها خواست که درتهیه و ارائه خبر اصول خبری و صداقت کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه احمد عبدالهی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک گفت و از زحمات خبرنگاران شهرستان تشکر کرد.

همچنین خبرنگاران ضمن تقدیر از احمد عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود عیدانی فرماندار شهرستان خواستار همکاری بیشتر مسؤولان و ادارات با آنها شدند.

در پایان، از اصحاب رسانه توسط فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری تجلیل به عمل آمد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات