۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۷۴۶۲۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مذاکره با آمریکا دستاوردی جز ذلت و خواری ندارد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان، ایستادگی و مقاومت در برابر سیاست های خصمانه آمریکایی ها است، گفت: مذاکره با آمریکا دستاوردی جز ذلت و خواری برای ملت ها نخواهد داشت.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بر ضرورت برنامه ریزی و تدبیر مناسب مسؤولان بر برون رفت از این مشکلات تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که در حال حاضر یکی از مهم ترین مطالبات مردم رفع دغدغه های معیشتی آنها در شرایط امروز کشور است، افزود: متأسفانه برخی مسؤولان کشور تنها به شعار دادن عادت کرده اند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه وجود برخی تفکرات اشرافی گری میان مسؤولان موجب ناراحتی مردم شده است، خاطرنشان کرد: وجود اشرافی گری در کشور با هیچ یک از آرمان ها و ارزش های انقلاب تناسب ندارد و در تضاد است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود گلوگاه های فساد در کشور تأکید کرد: باید دستگاه های نظارتی و مسؤولان ذی ربط این گلوگاه های فساد در کشور را ببندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کسی نباید در این کشور حاشیه امن داشته باشد، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند باید به طور قانونی و قاطع با عوامل فساد در کشور برخورد شود.

امام جمعه نکا با بیان این که برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی موجب دلگرامی و اعتماد بیشتر مردم به نظام می شود، تصریح کرد: باید به گونه ای با مفسدان برخورد شود که دیگر کسی به خود اجازه ندهد از بیت المال در جهت منافع شخصی خود سوء استفاده کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشکلات اقتصادی امروز کشور نتیجه برخی بی تدبیری و عدم برنامه ریزی های مسؤولان است، خاطرنشان کرد: نباید همه مشکلات کشور را به تحریم ها نسبت داد بلکه باید مدیریت داخلی را اصلاح کرد.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در ادامه با بیان این که تحریم ها تأثیر آن چنانی بر اقتصاد کشورمان ندارد، تصریح کرد: بلکه این مسائل داخلی است که اوضاع اقتصادی کشور را به وضعیت فعلی رسانده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنرانی های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برنامه ریزی و توجه جدی مسؤولان به ظرفیت های داخلی خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای گوششان بدهکار این سخنان مهم نیست و همین امر موجب شده امروز کشورمان با مشکلات اقتصادی مواجه شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی تلاش بیشتری کنند، تصریح کرد: تحقق رهنمودهای رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند بسیاری از مشکلات داخلی را رفع کند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که برجام بار دیگری فریبکاری و بدعهدی آمریکایی ها را به دنیا نشان داد، خاطرنشان کرد: علیرغم این بدعهدی آشکار آمریکایی ها، اما عده ای باز در کشور دم از مذاکره می زنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که از مذاکره مجدد با آمریکا سخن می گویند انسان های بی بصیرتی هستند، تصریح کرد: طرح موضوع مذاکره با کشورمان از سوی رییس جمهور آمریکا تنها یک تاکتیک و بازی سیاسی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها همواره در پی فشار و ضربه زدن به ملت ایران بوده اند، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر تجربه ثابت کرده که آمریکایی ها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده اند و هدف نهایی آنها براندازی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان این که بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان، ایستادگی و مقاومت در برابر سیاست های خصمانه آمریکایی ها است، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا دستاوردی جز ذلت و خواری برای ملت ها نخواهد داشت./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات