۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۷۴۸۲۸
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر:

جریان مطالبه گری، جریان اصلی هیأت‎های مذهبی باشد

آبفروش گفت: برای فریاد مطالبه داشتن، قبل از نوکری برای مردم باید در حوزه خدمات اجتماعی گام برداشت، در غیر این‌صورت حرکات شیک و اتوکشیده بی خاصیت محقق می شود.
رحیم آبفروش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر در مراسم افتتاحیه نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که صبح امروز از سوی جامعه ایمانی مشعر در مجمتع یاوران مهدی(ع) جمکران برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جامعه‌ ایمانی مشعر در قصر شیرین اظهار داشت: یکی از شیرین ترین برنامه های فرهنگی تاکنون، برگزاری همایش در قصر شیرین با محوریت خدمت گرایی بود.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر ادامه داد: پس از وقوع تلخ زلزله، در لابه‌لای همه تلخی‌ها، آثار و برکات بسیاری با حضور گوهرهای ناب هیأت‌های فرهنگی به عرصه ظهور رسید.

وی با اشاره به آثار فعالیت جوانان هیأتی در کمک‌رسانی به مردم بیان کرد: در عرصه کمک به زلزله‌زدگان جوانان هیأتی مناطق مختلف کشور با خدمات مردمی، اجتماعی و عمرانی استثنایی خود از جمله ساخت خانه‌های روستایی برای مردم زلزله‌زده سبب شدند که گفتمان هیأت خادمی مردم ثابت شود.

آبفروش ابراز داشت: برای فریاد مطالبه داشتن، قبل از نوکری برای مردم، باید در حوزه خدمات اجتماعی برای مردم گام برداشت، در غیر این‌صورت، حرکات شیک و اتوکشیده بی خاصیت محقق می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که این کار درست دنبال نشود، یقینا به انحراف خواهیم رفت، به همین خاطر یک اسلوب پیش بینی شده منطقی و درستی با پیشبرد گفتمان خدمت گرایی شکل گرفته است.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با بیان این‌که در شرایط امروز شاهد این مسأله هستیم که بچه‌های هیأت‌های مرکز در شهرهای مختلف مثل زنجان، آبادان، بندرعباس، اراک و... بحران‌ها و آسیب‌های بزرگ اجتماعی و مردمی را حل و رفع کردند، گفت: آب‌رسانی به مردم آبادان، حل و فصل مسائل مشکلات مربوط به دی در زنجان و مشکلات مربوط به ماهیگیری در بندرعباس و... از سوی همین هیأتی‌های اهل درد انجام شد.

وی تأکید کرد: اگر هیأتی‌ها و مذهبی‌ها این دردها را فریاد نزنند و به داد مردم نرسند قطعا رسانه‌های معاندی همچون «صدای آمریکا و بی‌بی‌سی» خود را به جای صدای مردم جا می زنند.

آبفروش در پایان با بیان این‌که امروز هیأتی‌ها و پیروان مکتب اهل‌بیت طاهرین(ع) باید علمدار جریان مطالبه گری باشند، اظهار داشت: این مسأله در دقیق ترین موقعیت طرح شده است و کاملا با چهل سالگی انقلاب و ایام محرم مطابق است./876/پ202/ب1

ارسال نظرات