۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۷۴۸۹۲
امام جمعه الشتر:

انقلابی عمل کردن مهمترین رسالت خبرنگاران است

امام جمعه الشتر به نقش رسانه در انعکاس واقعیت ها و مقابله با ناهنجاری ها و هجمه های فرهنگی، گفت: موفقیت خبرنگار در گرو انقلابی عمل کردن است.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که در دفتر امام جمعه الشتر برگزار شد، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسؤولان برای رفع مشکلات مردم هستند.

وی از خبرنگاران به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه یاد کرد و افزود: قلم خبرنگاران باید در راستای رفع مشکلات جامعه به حرکت دربیاید.

حجت الاسلام موسوی به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و مقابله با آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: اگر خبرنگاران نباشند زمینه فساد در جامعه فراهم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اهمیت خبر و اطلاع‌ رسانی از منظر دینی تا جایی است که خداوند در قرآن به قلم و آنچه با آن نوشته می‌شود سوگند یاد کرده است، اظهار داشت: این مهم رسالت خبرنگار را سنگین تر می کند.

امام جمعه الشتر با تأکید بر اینکه خبرنگاران در تولید و انتشار اخبار باید به جوانب اسلامی، انقلابی و انسانی توجه داشته باشند، بیان کرد: خبرنگار واقعی در زمینه تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و رسیدن جامعه به رشد و پیشرفت اقدام می کند.

وی در ادامه تولید و انتشار خبر را آگاهی بخشی در جامعه عنوان کرد و گفت: در شرایط امروز جامعه و برای مقابله با ناهنجاری ها در جبهه جنگ نرم باید با بصیرت بخشی و ترزیق روحیه امید در جامعه در برابر هجمه های فرهنگی ایستادگی کرد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: برای حفظ منافع ملی و مصالح نظام باید انقلابی بود و انقلابی عمل کرد و در دفاع از ارزش ها قلم زد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات