۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۷۴۹۴۷
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

همراهی مردم و روحانیت پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که تا زمانی که مردم و روحانیت با هم متحد باشند، هیچ یک از خواب های آشفته دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی تعبیر نخواهد شد، گفت: فاصله گرفتن این دو قشر اثرگذار و محوری نظام اسلامی خطری جدی برای انقلاب است که باید هوشیار باشیم.
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امروز در جمع فارغ التحصیلان این مدرسه علمیه با اشاره به نقش مؤثر طلاب و روحانیان در رشد معنوی جامعه بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت با اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد.

وی با بیان این که حفظ و تقویت ارتباط روحانیت با مردم موجب کاهش اثرگذاری توطئه ها و تبلیغات دروغین دشمن بر جامعه خواهد شد، افزود: همراهی روحانیت با مردم سرمایه و پشتوانه محکمی برای جامعه اسلامی در برابر دشمنان خواهد بود.

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که یکی از اهداف امروز دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات دروغین و غیر واقعی علیه روحانیت تلاش می کند تا چهره مرجعیت را نزد مردم خدشه دار کند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که علیرغم همه توطئه ها و دشمنی ها علیه روحانیت، اما یک پیوند مستحکم و عمیقی میان مردم و روحانیت برقرار است، تصریح کرد: مردم هیچ گاه از همراهی روحانیت و مرجعیت دینی در دفاع از اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ همواره در کنار مردم و به این همراهی نیز افتخار کرده است، بیان داشت: همراهی مردم و روحانیت موجب سرنگونی رژیم پهلوی و پایه گذاری حکومت اسلامی شد.

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که امروز نیز علیرغم همه تبلیغات مسموم دشمن رابطه میان مردم و روحانیت عمیق و صمیمی است، خاطرنشان کرد: بیوت علما در ادوار مختلف تاریخ، همواره مأمن و پناهگاه مردم گرفتار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که مردم همه مشکلات خود را با روحانیت در میان می گذارند و این بسیار پسندیده است، تصریح کرد: تلاش دشمن جدایی مردم از روحانیت و سوق دادن آنها به سوی افراد نامطمئن است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز یک طلبه  و روحانی برای موفقیت باید ارتباط و تعامل خود را با عموم مردم به ویژه نسل جوان تقویت کند، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن روحانیت از مردم خطر بزرگی است که می تواند نفوذ دشمن در جامعه اسلامی را در پی داشته باشد.

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ همه تهمت ها و فشارها علیه خود را برای حفظ دین و انقلاب تحمل کرده است، تصریح کرد: دین و مردم همواره مهم ترین دغدغه روحانیت در طول تاریخ بوده و در این مسیر هیچ گاه کوتاهی نکرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با تأکید براین که روحانیت بر خود وظیفه می داند که مدافع حقوق به حق مردم باشد، خاطرنشان کرد: در مسأله مشکلات اقتصادی، روحانیت در همه تریبون هایی که در اختیار داشته دفاع از حقوق به حق مردم را فریاد زده و از مسؤولان مطالبه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا زمانی که مردم و روحانیت با هم متحد باشند، هیچ یک از خواب های آشفته دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی تعبیر نخواهد شد، تصریح کرد: فاصله گرفتن این دو قشر اثرگذار و محوری نظام اسلامی خطری جدی برای انقلاب است که باید هوشیار باشیم.

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که روحانیت از حقوق و مطالبه واقعی مردم با قدرت دفاع خواهد کرد، بیان داشت: مسؤولان نیز وظیفه دارند در جهت تحقق مطالبات قانونی مردم از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز انقلاب و نظام اسلامی در برابر موجی از هجمه ها و توطئه های دشمنان بیش از هر زمان دیگری نیازمند پشتیبانی است، تصریح کرد: دشمن با ابزار تبلیغاتی که در اختیار دارد تلاش می کند تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را نادیده بگیرد و آن را سبک جلوه دهد.

وی افزود: این وظیفه روحانیت به عنوان مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی است که در سخنرانی ها و منبرهای خود ضمن تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام، با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه توطئه دشمن را نیز خنثی کنند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات