۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۷۵۱۰۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آموزش و پرورش بعد از خانواده مهم‌ترین موقعیت را در ساختار کشور دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در ساخت این ماهیت تاثیرگذار است، گفت: تعلیم و تربیت در هر جامعه‌ای یک تکلیف است و آموزش و پرورش نیز بعد از خانواده مهم‌ترین موقعیت را در ساختار یک کشور دارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دومین گردهمایی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید ماهیت انسان‌ها در این عالم که همان انسانیت انسان است، ساخته شود.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در ساخت این ماهیت تاثیرگذار است، گفت: تعلیم و تربیت در هر جامعه‌ای یک تکلیف است و آموزش و پرورش نیز بعد از خانواده مهم‌ترین موقعیت را در ساختار یک کشور دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز متاسفانه انواع فتنه‌ها و جنایت‌ها از سوی انسان‌های فاسد صورت می‌گیرد، افزود: این اقدامات نشان می‌دهد که انسان‌ها در جوامع بشری فاسد شده و تمام کره زمین را فساد فرا گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: این فسادها و رفتار انسان‌های فاسد به این دلیل است که در ساختار سازندگی انسان قوانین رعایت نشده و در کیفیت آن سهل‌انگاری شده است.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش امانت‌هایی که در اختیار آن‌ها است را باید حفظ و حراست کنند و تصمیمات قانع کننده‌ای برای اشرف مخلوقات بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید کارکنان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش تصمیماتی بگیرند که خود در مقابل خدا پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: باید راه کمال برای جامعه هدف این دو نهاد باز و جلوی آفت‌ها گرفته شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات